01-29-2017, 08:31 AM (This post was last modified: 01-29-2017, 08:32 AM by Ward.)
ratatouille Wrote:
Ward Wrote:Ik weet stilaan ook niet meer wat ik er van moet denken... Wat doet Marusic op de linkerflank, als zijn natuurlijke habitat de rechterflank is? Wat doet Vandendriessche als middenvelder in de verdediging? En ik kan zo nog een eind doorgaan...
Er gaat duidelijk iets fout met ons KVtje. Tijdens seizoen 2014-2015 voorspelde ik na de winterstop dat het verhaal Frederik Vanderbiest voorbij was. Als de resultaten niet snel verbeteren dat wordt het ook voor Yves Vanderhaeghen over en out na dit seizoen als hij in dat geval al niet voordien de laan uit gaat.
By the way, de volgende 6 matchen mag er niet veel fout meer gaan of we mogen PO I vergeten.
Nu maar hopen dat we volgende thuismatch tegen KV Mechelen de 3 punten thuis houden en dat morgen en de volgende match onze rechtstreekse tegenstrevers - AA Gent, Racing Genk en Standard - punten laten liggen. Want anders kan het verhaal al na de volgende thuismatch voorbij zijn. Deze ploeg kan namelijk niet al te best met druk om.
Als we niet winnen tegen Mechelen is het over and out. De resultaten van de andere POI kandidaten zullen niet blijven meevallen voor ons.
Onze spelers zijn momenteel slecht en de trainer slaagt er niet in om ondanks de grote keuze een goede ploeg op te stellen. Ik zou zeggen : zoek het niet te ver en zet de juiste speler op de juiste plaats en geef die spelers het vertrouwen.
En nog dit : ik zal blijven gaan ook al is dit in POII en mijn abonnement voor volgend jaar zal ik ook hernieuwen ook al verliezen we alle resterende matchen . Ik vind dit ook allemaal niet plezant maar ik blijf supporteren ;
Ik blijf sowieso ook supporteren voor ons KVtje. Was er bij toen geen duizend man meer in het stadion zat en zal ook nu blijven supporteren voor de ploeg van mijn hart. Maar het doet inderdaad pijn. Ik droomde reeds van een buitenlands avontuur en enkele city trips met een of meer van mijn zonen... Maar ik vrees dat het dit seizoen bij dromen zal blijven.