oostendenaar Wrote:Scheidsrechter had vooral wat meer extra tijd mogen laten spelen vind ik. Slechts 3 minuten als er 5 wissels zijn, Zulte tijd zat te rekken bij elke stilstaande fase, hij het zelf nodig vond om wat tijd te verspelen door een babbeltje te doen met Yves VDH,..
En die gele kaart voor Berrier was natuurlijk ook belachelijk.
Idd mr moest wat de show stelen en was zelf overal tijd aan het rekken
Berrier was gewoon top !!! Idd turbof .... de berrier !!!
Ik twijfel soms als jij een kvo supporter bent ? wie is niet ontgoocheld na de match als je pas tegen die ploeg de beker verloren heeft en nu thuis bijna de boot in ging ... was het niet van onze sterke berrier !!
Wie ik een sterke match vond spelen was godeau ..... wat is die verbeterd zeg !!
En waarom blijf de contractverlenging van rozehnal zolang op zich wachten ?? terug 1 van de beste
Ik betwijfel ook wel als dimata 100% fit was ??
1 iets kon ik niet volgen ... dury deed een zet door 2 nemen speler in te brengen en wat later bingo .... zelfde verhaal in de Heizel
wij halen godeau eraf voor bossaerts .... nadat je 0-1 achter stond , niemand in de tribune bij ons kon nog volgen ??
Waarom niet eens roer omgooien dan en met 2 zuivere spitsen spelen
Tegen Anderlecht zal het geen makkie worden !!
Ik denk dat Dury na 10 min. in de 2de helft 2 vervangingen kon doen omdat naar het schijnt wij een veel betere bank hebben , maar het kan natuurlijk ook zijn dat er een nieuwe transfer in aantocht is , maar wel niet van een (basis)-speler