Turbof Wrote:Waar ik mij het meest aan erger ? Niet onze nederlaag, wel aan onze supporters, als je ze al zo kunt noemen. We spelen voor tweede jaar op rij play-off 1, spelen bekerfinale, ... Maar we verliezen tegen Anderlecht, dat tweede helft nota bene met tien voor z'n kot lag, en het trekt op niks, we zijn zwak enz enz ... Ik snap het niet meer hoor, wat denken de mensen eigenlijk, dat we Anderlecht even naar huis gaan spelen ? Ach ja, we kunnen ons stadion al niet vullen tegen Anderlecht en dan zijn de helft nog een bende zagen ook, echt frustrerend.
Vandaag wint Anderlecht met een flits, wat wij niet hadden. Gaat de penalty binnen, winnen wij wellicht zo simpel is het.
Wat je wel kunt zeggen , is dat er aanvallend zwak is ingekocht. Pedeersen en Akpala zijn nog nooit een meerwaarde geweest en Ghanassy , behalve vorigjaar in play-off 1, ook niet. Tel daar een zwakke Canesin bij en huiswerk is niet echt goed gemaakt.
Penalty was zwak getraptmaar Dimata was wel de enige die aanvallend iets deed.
Awel Turbof,
We gaan nog beginnen overeen komen ;-)
Wat een gezaag met die supporters altijd. Een goeie tip: als je je geloof in de mensheid niet wilt verliezen: kijk zeker niet op Facebook... Da's helemaal om te janken!
Ik was gisteren niet content met het resultaat, maar wel met de wedstrijd die ik te zien had gekregen. Top-entertainment, wat mij betreft. Maar sommigen schijnen te denken dat we elke tegenstander (ook Club, Gent & RSCA) met 5-0 naar huis gaan sturen.
Wat betreft dat aanvallend inkopen: in principe hadden we begin dit seizoen ook nog Cyriac en Conté hé. Ik weet dat je geen fan bent van die eerste, maar hij was vorig seizoen wel het grootste deel van het seizoen een meerwaarde. En Conté: na Waregem wilde iedereen hem, na Anderlecht enkel KVO & Westerlo, na Beveren: who knows?
El Ghanassy: beredeneerde gok, hij was echt ook al subliem, maar ook te vaak kop in de grond. Gisteren vond ik zeker niet de minste match.
Akpala: wel nuttig als je voor staat en er ruimte is, voor mij geen miskoop. Maar een topper is het inderdaad ook niet altijd.
Pedersen: ik schrijf héél zelden negatief over een speler, maar die bracht echt nog niets. Ongelooflijk: bij Mechelen vond ik die top. Bij Gent af en toe + veel te vaak geblesseerd. Bij KVO? Er gaat ook echt niets van uit: geen dreiging, geen snelheid, geen knappe passes... Waar is die "bijna-zo-goed-als-Van-Basten" (volgens 1 van zijn ex-trainers) naar toe?