Erudict Wrote:Valt niet veel te zeggen over deze wedstrijd vind ik. Zag een goede Siani, al het gevaar kwam Marusic of Musona. YEL, Canesin, Berrier en Dimata hebben werkelijk niets bijgebracht. Vonden jullie Rozehnal goed? Ik zag hem vooral blunderen wanneer hij een assist gaf voor Taimont voor de 1-1. Positioneel is hij bij de besten van België maar uitvoetballen is toch wel niet om aan te zien soms, laat staan onder druk...
Eerlijk gezegd zie ik ons liever 20 kansen creëren op het veld van Charleroi en hun helemaal van de mat spelen, toch 1-1 spelen dan thuis zo weinig brengen en 1-0 winnen. Dat Europees voetbal hoeft voor mij niet, PO1 was het doel en die bekerfinale maakt het seizoen toch al geslaagd. Laat ons gewoon vrank en vrij aanvallend voetbal brengen en vroeg of laat komen die overwinningen wel.
Al is het vanzelfsprekend dat de overwinning nodig was om de ploeg wat vertrouwen en ademruimte te geven!
Hopelijk kunnen we 6/6 halen in de komende wedstrijden, dat zou heel wat (onnodige) druk van de ploeg halen.
Wel , ik kan je alleen maar gelijk geven stop met dat verhaal van moeten en van Europees. Dat komt er ooit toch wel van, laat ons inderdaad gewoon Vrank en vrij spelen zonder verlammende druk. Denk wel dat de voorzitter dat ook eens moet beseffen.
Nog meer dan Dimata is marusic voor mij de transfer van het seizoen. Geen wonder dat Yves die man absoluut wilde hebben. Samen met Siani de beste speler gisteren.