Erudict Wrote:Valt niet veel te zeggen over deze wedstrijd vind ik. Zag een goede Siani, al het gevaar kwam Marusic of Musona. YEL, Canesin, Berrier en Dimata hebben werkelijk niets bijgebracht. Vonden jullie Rozehnal goed? Ik zag hem vooral blunderen wanneer hij een assist gaf voor Taimont voor de 1-1. Positioneel is hij bij de besten van België maar uitvoetballen is toch wel niet om aan te zien soms, laat staan onder druk...
Eerlijk gezegd zie ik ons liever 20 kansen creëren op het veld van Charleroi en hun helemaal van de mat spelen, toch 1-1 spelen dan thuis zo weinig brengen en 1-0 winnen. Dat Europees voetbal hoeft voor mij niet, PO1 was het doel en die bekerfinale maakt het seizoen toch al geslaagd. Laat ons gewoon vrank en vrij aanvallend voetbal brengen en vroeg of laat komen die overwinningen wel.
Al is het vanzelfsprekend dat de overwinning nodig was om de ploeg wat vertrouwen en ademruimte te geven!
Hopelijk kunnen we 6/6 halen in de komende wedstrijden, dat zou heel wat (onnodige) druk van de ploeg halen.
Erudict, ik kan me meestal vinden in je posts. Maar blijkbaar heb ik gisteren voor een stuk toch een andere match dan jij gezien. Berrier deed het volgens mij helemaal niet slecht en ook voor Rozehnal ben je volgens mij veel, veel te hard.
Wat betreft Canesin, Dimata en YEL geef ik je wel gelijk. Ben overigens nooit een grote fan van zowel Dimata als YEL geweest.
De emoties zijn sinds gisteren wat afgekoeld en voor Dimata zie ik vandaag toch wat verzachtende omstandigheden . Landry zit op het einde van het seizoen misschien op zijn tandvlees. De jongen is nog maar 19 jaar, is niet de fijnste voetballer en heeft nog heel veel te leren. Wordt daarenboven continu deskundig onder de grond gestopt door wie op hem verdedigt. Bref, gisteren toonde hij dus helemaal niets. En ik heb grote twijfels dat hij nu al klaar is voor een grotere ploeg of competitie.
Canesin is een schim van de voetballer van de voorbij seizoenen en de trukendoos van YEL wordt stilaan door alle verdedigers van onze competitie doorzien.
Het wegkwijnen van Canesin daarentegen doet me pijn. Die kan echt veel meer dan wat hij dit jaar toont...
Canesin is , spijtig dat ik het moet zeggen , een verzwakking voor de ploeg.
Gisteren weeral dramatische invalbeurt.
Eens hij de bal heeft weet hij niet meer wat hij moet doen : man voorbij ? pas geven ? op doel schieten ? Verliest dan uiteindelijk de bal.
Dit is al het ganse seizoen bezig , maar het gaat van kwaad naar erger.
Vorig seizoen was hij een streling voor het oog.
Faalangst ? ?
Het doet mij pijn om hem zo te zien , want het was 1 van mijn absolute favorieten.