Lucje Wrote:Ik begrijp al die negatieve kritiek op Lombaerts niet. Iedereen achteraan speelt hem de bal toe, dus Nicolas doe jij het maar ... In Marseille 1e goal flater van Rozehnal, tweede goal Tomasevic laat zijn man lopen, 4e goal Milic staat totaal uit positie. Tegen Moeskroen die Iraniër verliest lullig de bal... center en bingo, Berrier trapt de bal ongeconcentreerd tegen een speler. Siani dient vervolgens een professionele fout te maken, bestraft met rood of het was 0-2.
Zou liever persoonlijk wat tactische ingrepen zien tijdens de wedstrijd zodat de match misschien kan kantelen.
Voila lucje je zit er bonk op .... er waren die al zeiden dat rozehnal 4 doelpunten op ze buik mocht schrijven ..... milic en idd lullig verdedigen want dan stond het 3-2 !! Tegen moeskroen was het nog erger .... sommige denken dat ze bij real spelen en allles van zelf ga gaan
Wat Lombaerts betreft .... liet mij de indruk van ongeïnteresseerd te zijn op het veld en
het is maar kvo en België ..... rozehnal stuurd ze ploegmaats - Lombaerts laat het begaan
dat is mijn indruk
Maar het grote probleem is dat Yves altijd telaat ingrijpt .... een dubbele wissel aan de time zou niet mis zijn geweest .... iedereen zei het al " Yves zal weer wachten tot de 75 min om te vervangen"
Ook spits voor spits .... speel verdomme met 2 spitsen als je 0-1 achterstaat de 70 min !!!! zeker thuis
Ik begrijp niet wat je bedoelt met spelen met 2 spitsen? In bal bezit spelen we toch in 3-5-2 met Milic die naar voor schuift als links buiten en Musona die naar binnen schuift als 2de spits. Als je bedoelt spelen met 2 "goeie" spitsen dan begrijp ik je.