4genKVO Wrote:Eens vlug onze zeven laatste wedstrijden nagekeken (Vitesse, Roeselare, OHL, Lille, Kortrijk, Marseille en Moeskroen) met een doelpuntensaldo 5 - 13 !!! Dit is twee doelpunten tegen per wedstrijd. De belofte was een betere verdediging op te stellen waardoor we eens meer de nul konden houden... Aanvallend 5 goals waaronder twee penalties, twee boogballen van Knowledge en eentje van Michiel !
Hallo spitsen ? Akpala mocht vorig seizoen 4 keer starten en verwarmde veelal de bank. Zoals hij momenteel bezig is, is dit zijn juiste plaats.
Zivkovic heeft totnogtoe niets getoond van zijn scorend vermogen, wel integendeel, maar we gunnen hem wel nog wat tijd.
Ik wil niet pessimistisch zijn, maar op deze manier staat ons een ontgoochelend seizoen te wachten. Vorig jaar hadden we teveel wedstrijden waar we met moeite 3 à 4 ballen tussen de palen kregen. Hopelijk geen herhaling daarvan !
Sorry, maar ik zie veel te weinig schoten op doel. Berrier, Musona, Siani...hebben toch een serieuze pegel in de voet, maar als ze daartoe de kans krijgen, gaat die bal meestal blindelings naar de flanken, wachtend op een goede center, zo krijgt de tegenstander gemakkelijker de kans om zijn verdediging op punt te stellen... Is er iets mooier dan zo'n pegel in den haak (remember Tielemans) ????
Hoog tijd om daar iets aan te doen !
Ik vrees dat je gelijk hebt
Ik vrees het ook.
Spitsen : te weinig scorend vermogen.
Groot probleem op de LB ! !
Bij uitvallen Capon probleem op de RB.
Centraal middenveld,........
Misschien ben ik te pessimistisch , maar ik heb toch geen goed gevoel , .........