Komaan dirk iedereen was ingesloten door antwerp fans en rolstoel of niet, je hebt toch wel verstand om je iets strategischer op te stellen. Beetje verzuurd vind ik dit.
gintonic Wrote:Komaan dirk iedereen was ingesloten door antwerp fans en rolstoel of niet, je hebt toch wel verstand om je iets strategischer op te stellen. Beetje verzuurd vind ik dit.
gintonic, ik heb de indruk dat je niet begrijpt wat een rolstoelsgebruiker is...
gintonic Wrote:Komaan dirk iedereen was ingesloten door antwerp fans en rolstoel of niet, je hebt toch wel verstand om je iets strategischer op te stellen. Beetje verzuurd vind ik dit.
Verzuurd misschien wel , maar zeker niet beneveld door gin of tonic of beiden samen .
Aan ward en dirk, ik zit idd niet in een rolstoel maar ik had niet de indruk dat die panelen zo storend waren. Blijkbaar dus wel. Excuus. Zoals eerder al gezegd hier, met de nieuwe vleugel volgend jaar zal dat beteren. Weet iemand trouwens wanneer de werkzaamheden beginnen. Ik hoorde al eerder de maanden februari en april vallen tussen de sups?
SCHEIDSRECHTERS VOOR DE MATCH KVO - LOKEREN
REF: VERTENTEN BART ( 28 )
AR1: DE ROCKER KAREL ( 33 )
AR2: DE WEIRDT JO (14 )
OFF4: DE NAYER DIETER ( 21 )