Problemen met coosemans .... kvm wil hem niet lossen
Problemen met vanheusden ...standard wil hem niet lossen
Callant ...waar blijven onze toptranfers dat je via Twitter meer dan maand geleden aankondigde ??
Exit ... berrier , musona, milic, Akpala, conte,bossearts ,bah,ozkan, Vanhamel ..... Lombaerts en Gano mogen ook vertrekken straks mogen gertje ,francky en den Hugo nog zelf hun schoenen aantrekken
We hebben 1 Albanese spits bij .... nog 6 dagen voor onze eerste training
Lucje Wrote:En zeggen dat er hier waren die pro bvb Özkan waren ... Gelukkig met de anderen naar de B kern wat betekend ophoepelen. Hopelijk is het gedaan met de vriendjespolitiek. Merci Devroe toch gemakkelijk als je kan spelen met het geld van je baas. Wij zitten er wel mee opgezadeld want die mannen staan nog onder contract.
Achteraf is het natuurlijk makkelijk zeggen dat bv Özkan, Bah en Bossaerts slechte transfers waren. Vooraf leken het me net als Dimata jonge talenten die ik niet kende maar die veelbelovend leken te zijn. Maar wat bedoel je met vriendjespolitiek? Werden zij allemaal via dezelfde makelaar binnengehaald ofzo?
Vriendjespolitiek bedoel ik dat die mannen hier geplaatst werden door bevriende managers. Diezelfde managers die nu bij Anderlecht hun waar mogen aanprijzen. Dat een speler als Özkan MOEST opgesteld worden of minuten diende te pakken was een teken aan de wand. Dat hij de voorkeur kreeg boven jongens als Bataille en Dhaese zegt toch genoeg.
Dimata was qua transfer een schot in de roos maar er waren er ook veel flops bij : Coulibaly, Ruytinx, Hoefkens, Locigno enz.
Vraag me af mochten de vorige eigenaars hier nog zijn of Bushiri, Bataille en Dhaese ooit hun kans hebben gekregen.
Keun Wrote:Problemen met coosemans .... kvm wil hem niet lossen
Problemen met vanheusden ...standard wil hem niet lossen
Callant ...waar blijven onze toptranfers dat je via Twitter meer dan maand geleden aankondigde ??
Exit ... berrier , musona, milic, Akpala, conte,bossearts ,bah,ozkan, Vanhamel ..... Lombaerts en Gano mogen ook vertrekken straks mogen gertje ,francky en den Hugo nog zelf hun schoenen aantrekken
We hebben 1 Albanese spits bij .... nog 6 dagen voor onze eerste training
ze wachten wellicht op Devroe ,
alles wat gebuisd zal zijn eind augustus bij Anderlecht moet naar KVO
Frenay- Devroe -Plancke één samenwerkende groep ,
remember de gebuisde spelers op KVO, ( Godwin-Biebauw-Cornet....)
die gingen naar..... Roeselare waar Plancke de leiding had.
dus wie faalt in Anderlecht (miskoop van Devroe) komt naar ....KVO ( Plancke)
Dat de jonge gasten werden opgesteld is natuurlijk een goeie zaak. Maar wees gerust dat er bij het huidig beleid ook 'vriendjespolitiek' zal zijn: elke manager/trainer zal rekenen op hun netwerk van 'bekenden' (spelers én makelaars) om de kans op eigen slagen zo groot mogelijk te maken. Is toch normaal dat je liever werkt met mensen die je vertrouwt dan met onbekenden? Maar hiermee spreek ik me niet uit over geld die aan de verkeerde handen blijft plakken bij dergelijke deals :-)
ik zou eens willen weten hoe die transfer van Dimata eigenlijk geregeld is
toen hij hier vertrok kreeg KVO dan 11 miljoen ??? of ging dat naar Coucke
er was toen ook sprake van, dat Dimata's prijs nog kon oplopen tot 17 miljoen door bonussen en doorverkoop opties enzo
in wie zijn zak verdwijnen die centen , als Coucke/Devroe straks Dimata naar Anderlecht zullen halen
jantje Wrote:ik zou eens willen weten hoe die transfer van Dimata eigenlijk geregeld is
toen hij hier vertrok kreeg KVO dan 11 miljoen ??? of ging dat naar Coucke
er was toen ook sprake van, dat Dimata's prijs nog kon oplopen tot 17 miljoen door bonussen en doorverkoop opties enzo
in wie zijn zak verdwijnen die centen , als Coucke/Devroe straks Dimata naar Anderlecht zullen halen
Wil ik het écht wel allemaal weten, vraag ik me soms af. Ik denk dat er velen onder ons (waaronder mezelf) serieus gedegouteerd zouden zijn mochten we alle achterkamerdeals in ons voetbal te weten komen. Ik denk dat ik mijn abonnement dan zou inruilen voor een vispers.
Voila ..... maar we moeten wel opletten wat we hier neerpennen als het over geld gaat die blijft plakken
Ik had graag had dat er nieuwe baas kwam ..... daarmee bedoel ik nieuw ! zonder inmeng van andere
In Brussel krijgen ze het nu al op hun zenuwen met Devroe en hij is nog maar gestart
Oké dimata was schot in de roos .... maar laat zeggen dat 25% van ze transfers goed waren ( jali , musona niet te vergeten)
maar dan heb je zeker 50% slechte en 25% tss juist wel en niet .... maar geen meerwaarde = onze jeugd was beter !!
Maar idd we blijven bij met de vriendjes zitten en daar moeten we het mee doen .....callant -Marc Coucke Devroe -plancke
Denk dat callant hier mee leest want op Twitter schreef hij terug dat er vandaag transfers komen .... komen de jongens van Anderlecht nu al over ??
jantje Wrote:en de geruchten van Franse interesse...... Metz doelman ging naar Anderlecht ,
Devroe zal verzekers gezegd hebben dat KVO een Franse doelman heeft :p