Een punt meepakken op Gent is een overwinning waard. Als we op Club geen rode kaart pakken en een normaal wedstrijdverloop kennen, wil ik het nog wel eens zien. Nog een kans dat we volgende week leider blijven.
Ach van mij hoeft niet echt die leidersplaats .... ga alleen maar druk met zich mee brengen na verloop van het seizoen
idd een punt op Gent is super !!! en een berrier op de bank laten zitten wat een luxe ... Yves koos vooral voor werkvoetbal ... al kreeg ik al wat stress met die late wissels maar eind goed al goed , ovono wereldsave en Rozehal die alles opkuiste achteraan
Akpala en cyriac zijn nog altijd niet echt de tweeling spitsen die elkaar goed aanvoelen ... en denk niet dat dit ook zal worden
Vandendriessche is voorlopig niet meer uit de ploeg te denken als hij zo blijft spelen ,dus op naar dinsdag eindelijk weer terug thuis spelen en voor de 3 puntjes gaan ,al word het geen makkie
Echt genoten van de match: sfeervol, spannend, werkende ploeg gezien.
Hebben bewezen dat we gisteren de top waard zijn. Maar inderdaad het hoeft niet.
Na de match verder zingen..enig.
Heb een beetje onze stewards geobserveerd. Goede raad: als we scoren laat ons uit de bol gaan. Staat daar niet te leuteren dat de vlag een meter over de leuning wappert.
Uitbundigheid hoort er dan wel even bij. Laat de supps hun ding doen op zo'n moment.