Ik vond Musona en Akpala minder. Al verzette deze laatste heel wat werk, hij was niet erg gelukkig in zijn acties. Maar hey, waar zaag ik over.. prachtig de rug gerecht en verdiend gewonnen na een meer dan amusante match. Merci KV, dikke merci!
Geen match voor hartpatiënten ..... vond Siani minder vooral bij ze corners en vrijtrappen , jali heel veel passen in de tegenstander hun voeten en het was in het middenveld dat we veel overspeeld werden , musona zit wat in dipje denk ik met wat gebrek aan vertrouwen kan veel beter
Buiten me hart die in rood gegaan is en een hèze stem .... hebben we weer de 3 punten te pakken
10-28-2015, 10:43 AM (This post was last modified: 10-28-2015, 10:48 AM by Strangeloaper.)
Peter Maes verwijst naar de arbitrage. Inderdaad een duw van Rozehnal in de rug. Deze fase had kunnen gefloten worden. Maar de strafschopfases met Canesin vergeet hij!!!!!!!!! In de dagen voor de match verklaarde men dat het centrale duo van Genk één van de sterkste was van de competitie. Ze krijgen wel 7 doelpunten tegen in 2 matchen. Daar zou Maeske zich beter druk over maken.
zo'n gezeik in de pers straalt toch negatief af op je ploeg/club vind ik. Yves heerst zowel met zijn prestaties als op communicatie vlak. Heb hem nog nie kunnen betrappen op calimero-gedrag of azijnpisserij. Hij heeft er natuurlijk weinig reden toe, maar dan nog.. Hopelijk blijft hij zijn coole zelve als het wat minder gaat want hij bouwt stilaan een status van weireldtrainer op.
Strangeloaper Wrote:Peter Maes verwijst naar de arbitrage. Inderdaad een duw van Rozehnal in de rug. Deze fase had kunnen gefloten worden. Maar de strafschopfases met Canesin vergeet hij!!!!!!!!! In de dagen voor de match verklaarde men dat het centrale duo van Genk één van de sterkste was van de competitie. Ze krijgen wel 7 doelpunten tegen in 2 matchen. Daar zou Maeske zich beter druk over maken.
Peter Maes was duidelijk gefrustreerd.
Hij vergeet dat wij recht hadden op 3 penaltys , jawel : drie !
Eerste helft : enorme zware duwfout van Dewaest op Akpala die buiten het veld terecht komt.
Tweede helft : Musona weggemaaid
Tweede helft : Canesin duidelijk foutief gestopt.
Daar zegt hij geen woord over.
Na de 2-2 heeft onze ploeg het even moeilijk gehad , maar toonde dan veel veerkracht en maturiteit.Ze lieten de kopjes niet hangen.
Veel ploegen verliezen de match na de 2-2 , met dit KVO heb je nooit gedaan.
Proficiat gasten !
Ik versta die mensen wel,zeker als je werkt en meewil op verplaatsing is dit toch een enorme trip van pakweg 5 uur, op een dinsdag.
De kritiek van Maes versta ik ook niet, ik schatte die mens wel verstandiger in. 2 compensaties kregen ze voor hun niet gefloten penaltie, dan zwijg je toch als trainer?
Fantastisch wat kvo op fysiek en vooral mentaal vlak laat zien. Echt genieten. Merci kvo!