Charleroi speelde voor 1 punt.
Onze balcirculatie ( zeker de tweede helft ) was goed , maar eens aan de 16 meter ( gans de match ) beginnen ze te twijfelen en is de kans op een goal verkeken.
Vooraan zijn we niet scherp genoeg en dat zal ons nog punten kosten.
Jali vond ik zwak (gans de match) , zit duidelijk in een dip en lag aan de basis van de 1 - 0. Spijtig. Dat moet den trainer toch ook gezien hebben.
Rots in de branding : Rozehnal.
Luissint rechtsback ? Ik zal maar zwijgen,.......................................
pinanti Wrote:Charleroi speelde voor 1 punt.
Onze balcirculatie ( zeker de tweede helft ) was goed , maar eens aan de 16 meter ( gans de match ) beginnen ze te twijfelen en is de kans op een goal verkeken.
Vooraan zijn we niet scherp genoeg en dat zal ons nog punten kosten.
Jali vond ik zwak (gans de match) , zit duidelijk in een dip en lag aan de basis van de 1 - 0. Spijtig. Dat moet den trainer toch ook gezien hebben.
Rots in de branding : Rozehnal.
Luissint rechtsback ? Ik zal maar zwijgen,.......................................
Jali lag ook aan het tegendoelpunt van Genk ook ....al ging ovono ook in de fout
Vandendriessche stak er met schouders bovenuit , canesin , lukaku , jali , Akpala hadden duidelijk terug een mindere dag en dat zijn beetje teveel sterkhouders , luissint ..... Het word weer beven met zijn ingrepen , iedere wedstrijd pak hij tenminste geel