misschien eens denken aan verkopen met véél winst en gaan shoppen bij Kortrijk
( Belgen die niet opgeroepen worden voor internationals ) Gert Jan De Mets & Stijn Desmet
Poulain mag ook meekomen , maar dat is weer geen Belg :p
Vdd rij achteruit en berrier eens weer laten spelen .... jali is een goeie , maar is al de zoveelste keer blijkbaar interseert hem blijkbaar niet als hij op de bank moet plaats nemen ik zou hem zelfs niet op de bank zetten ...sorry
Keun Wrote:Vdd rij achteruit en berrier eens weer laten spelen .... jali is een goeie , maar is al de zoveelste keer blijkbaar interseert hem blijkbaar niet als hij op de bank moet plaats nemen ik zou hem zelfs niet op de bank zetten ...sorry
Yves wil de kern uitdunnen
keuntje toch, wa zeg je gie nu,
Berrier weer laten spelen, en wieder ton weere zagen dat ze corners en vrije trappen niets opleveren zeker :p
lat VDD mo stoan, deen makt tenminste nog eki een golletje
ben eens benieuwd wien dat er Cappon zal vervangen,....
Luissint ? .... Deschutter ? ....... of zouden ze Locigno niet nog eens een kanse geven
Keun Wrote:Vdd rij achteruit en berrier eens weer laten spelen .... jali is een goeie , maar is al de zoveelste keer blijkbaar interseert hem blijkbaar niet als hij op de bank moet plaats nemen ik zou hem zelfs niet op de bank zetten ...sorry
Yves wil de kern uitdunnen
keuntje toch, wa zeg je gie nu,
Berrier weer laten spelen, en wieder ton weere zagen dat ze corners en vrije trappen niets opleveren zeker :p
lat VDD mo stoan, deen makt tenminste nog eki een golletje
ben eens benieuwd wien dat er Cappon zal vervangen,....
Luissint ? .... Deschutter ? ....... of zouden ze Locigno niet nog eens een kanse geven
deen speelde toch ook redelijk aanvallend
Vond ik ook , luissint vind ik de minste en pak iedere match minstens geel
Berrier geen corners laten trappen hé
We hebben niet veel keuze meer hé
Erudict Wrote:Er is net beslist om de wedstrijden niet af te lassen.
We zijn nog geen zondagavond , juist hopen dat men zondag de verplaatsing maakt om dan te horen dat er toch niet gespeeld word en terug huiswaarts mag keren