Keun Wrote:Wat was me dat weer ??? we zitten duidelijk in een dipje
wat is dat al weken met ons middenveld ?? en vooral onze vechtlust om te winnen ??
Akkoord de tegenstanders bouwen muren ....maar zoveel foute passen
Akpala was duidelijk niet tevreden met ze plaats op de bank ... hij sprak boekdelen na ze doelpunt ( maar na ze vertonning vorige week terecht op de bank )
Tja berrier en ze corners en vrije trappen .....tja aflevering 568
Volgende week beter hoop ik
Inderdaad, het was moeilijk spelen tegen een blok dat volledig terugplooide en alle ruimtes probeerde toe te lopen. Het doel van Bob was simpel: geen doelpunt tegenkrijgen. Het is dan moeilijk spelen voor de ploeg die het spel moet maken. Daarbij kwam dan nog eens de harde wind die invloed had op lange passen. We spelen ook nog eens buitenshuis en dat is ook een belangrijke factor.
Akpala moet de strijd aangaan voor een plaatsje voorin. Hij verdiende niet om te starten.
Ja, de stilstaande fases... Bij Hein wordt er soms een uur dezelfde fase herhaald. Met succes. Yves zou er meer moeten kunnen uithalen.
we mogen niet overdrijven met kritiek te spuien.... Westerlo wilde niet voetballen en speelde voortdurend met elf man op de eigen helft en kwam er maar heel sporadisch uit... Voor KVO was het moeilijk voetballen door het stormweer en dat speelde een voetballende ploeg als kvo parten. Vorig seizoen verloren we steevast een dergelijke wedstrijd en nu halen we het uiteindelijk door kalm te blijven voetballen, zelfs zonder veel kansen te scheppen... uiteindelijk vond Akapala oververdiend de juiste opening. had dit vroeger gevallen, dan denk ik dat het een walk over geweest was.
ostend4ever Wrote:we mogen niet overdrijven met kritiek te spuien.... Westerlo wilde niet voetballen en speelde voortdurend met elf man op de eigen helft en kwam er maar heel sporadisch uit... Voor KVO was het moeilijk voetballen door het stormweer en dat speelde een voetballende ploeg als kvo parten. Vorig seizoen verloren we steevast een dergelijke wedstrijd en nu halen we het uiteindelijk door kalm te blijven voetballen, zelfs zonder veel kansen te scheppen... uiteindelijk vond Akapala oververdiend de juiste opening. had dit vroeger gevallen, dan denk ik dat het een walk over geweest was.
Ik denk niet dat we overdrijven,......
Het slechte weer speelde inderdaad ook een rol , maar gewone passen over de grond , zelfs de meest eenvoudige, waren dikwijls héél slecht. Vooral Jali vond ik in dat opzicht echt slecht.
De mentaliteit is volgens mij goed : ze bléven gaan , met vallen en opstaan , tot de laatste seconde voor een goal.
Mooie goal van Akpala : klasse.
Den trainer zei ook achteraf dat de kwaliteit beter moet.
In dergelijke gesloten matchen moet je de geboden reuzekansen afmaken of je roept de moeilijkheden zelf over je af. Ik denk hierbij aan de kansen van musona in de eerste helft en de kopbal van canesin. Benut je een van die twee kansen dan zit je in een zetel.
*4got* Wrote:In dergelijke gesloten matchen moet je de geboden reuzekansen afmaken of je roept de moeilijkheden zelf over je af. Ik denk hierbij aan de kansen van musona in de eerste helft en de kopbal van canesin. Benut je een van die twee kansen dan zit je in een zetel.
Jordan Lukaku vierde zijn terugkeer uit blessure met een zege in de blessuretijd, maar toch beleefde hij geen al te leuke tijd in het Westelse Kuipje.
De linksback kon immers maar moeilijk de pijn in zijn hamstrings verbijten. "Ik had een boulevard op links, maar ik kon dat niet benutten door de pijn.
Jordan: als prof doe je dit niet. Hopelijk leer je hieruit.
Je neemt een onverantwoord risico door op het veld te blijven staan terwijl je pijn hebt !!
- Je hypothekeert je seizoen,
- je neemt de plaats van een fitte speler die wedstrijdritme kan opdoen en
- je brengt de ploeg in gevaar omdat er op jou kant geen gevaar dreigt voor de tegenstander.
OK, wij hebben gewonnen maar bij verlies mocht je een deel van de schuld op jou nemen want KVO betekenden op links gewoon niets, Westerlo werd het op die manier gemakkelijk gemaakt .
Voor mij ligt hier een groot deel van de verantwoordelijkheid bij de entourage. Iedereen kon zien dat Jordan aan het sukkelen was, maar als speler is het begrijpelijk dat je verder wil proberen. Op dat moment moet de dokter toch kunnen inschatten in hoeverre doorspelen verantwoord is en eventueel laten ingrijpen door Yves?
Aan de andere kant siert het Jordan wel, voor het zelfde geld zegt hij foert, ik blijf lekker onder m'n dekentje op de bank of in de tribune zitten en tel daar ondertussen m'n "couckedollars".
Volgens mij wil een speler altijd spelen, fit of niet. Hij kreeg groen licht dus is de keuze voor een speler snel gemaakt. Stel dat hij niet speelt, krijgt hij weer het verwijt dat het een 'teer' ventje of 'lui' ventje is ... en dan is het ook weer niet goed.
Bijkomend probleem Antunes is ook gekwetst dus veel alternatief was er niet ...
Plus in hoeverre is dat weer accurate journalistiek "... maar moeilijk de pijn in zijn hamstrings verbijten." "... ik kon dat niet benutten door de pijn." Lijkt mij toch wel een klein beetje overdreven.
12-04-2015, 12:30 PM (This post was last modified: 12-04-2015, 12:31 PM by gintonic.)
Veel terechte kritiek hier op het spel, maar vergeet niet dat voetbal geen democratie is. Op het einde tellen de punten. En we haalden er toch maar mooi weer drie, op een uitmatch. Come on kv!