Hoeveel punten zullen de scheidsrechters ons nog kosten, is het normaal dat die onbekwame scheids met zijn neus tegen het
stadion van Waregem woont, verleden jaar fluite hij ook de match Waregem club Brugge naar de vaantjes in het voordeel
van Waregem gisteren sloeg de trainer van Westerlo de nagel op de kop tegen Anderlecht welke armoe zijn de Belgische scheidsrechters
Johnny
ik ben niet akkoord met "onbekwame scheids" want hij heeft op heel bekwame manier KVO bestolen.
Toen ik las dat hij de scheid was wist ik het al: hier hebben wij het vlaggen en dit stuk partijdige thuisfluiter heeft nog maar eens zijn reputatie eer aangedaan.
Als hij de fout op Canesin niet gezien heeft dan is het enkel omdat hij ze niet wou zien want hij stond er 10m van.
De bond faalt zwaar als zij dergelijke partijdige scheid de hand boven het hoofd houden.
Wraken moet je dergelijke rotzooi.
carlo Wrote:Johnny
ik ben niet akkoord met "onbekwame scheids" want hij heeft op heel bekwame manier KVO bestolen.
Toen ik las dat hij de scheid was wist ik het al: hier hebben wij het vlaggen en dit stuk partijdige thuisfluiter heeft nog maar eens zijn reputatie eer aangedaan.
Als hij de fout op Canesin niet gezien heeft dan is het enkel omdat hij ze niet wou zien want hij stond er 10m van.
De bond faalt zwaar als zij dergelijke partijdige scheid de hand boven het hoofd houden.
Wraken moet je dergelijke rotzooi.
De mening van Berrier op Twitter:
Franck BERRIER (@FranckBERRIER)
27/12/15 22:36
Quand un joueur fais une grosse faute il es sanctionner . J'espère que ça marche aussi pour les arbitres . Félicitation à zulte waregem
Homer Wrote:Die kl..tz.k (Geldhof) woont in Wevelgem. Kan het nog opvallender dat hij alles in het voordeel van Waregem floot? Amai dat ze bij de voetbalbond nog niet geleerd hebben uit hun fouten toen hij destijds KVK - Club floot...
De lijnsman komt uit Bredene met blauw zwarte roots ;-)
Brillant is zekers geen rechtsback en heeft het absoluut niet slecht gedaan om in zo een match in te springen op de vleugel .
Zelf bij de goal ben ik niet akkoord dat de volledige schuld bij hem lag .Milic liet zich aftroeven door leye en stond ook te ver voor rozenthal waardoor centraal brillant in een reflex is willen inspringen en dan op het verkeerde beeld gezet .
Gelijk hoe ,geen man overboord en we mogen fier zijn op ons KVO.
P.S. bij gelegenheid zou ik toch extra trainingsuren opleggen aan milic ivm met zijn uittrappen naar voor .Zelf al staat een medespeler nogal vrij vooraan ,dan lukt hij er niet in om een goede pass te geven . Sterke en snelle verdediger maar zijn slechte passing moet men er echt uit krijgen .
MARCO Wrote:Brillant is zekers geen rechtsback en heeft het absoluut niet slecht gedaan om in zo een match in te springen op de vleugel .
Zelf bij de goal ben ik niet akkoord dat de volledige schuld bij hem lag .Milic liet zich aftroeven door leye en stond ook te ver voor rozenthal waardoor centraal brillant in een reflex is willen inspringen en dan op het verkeerde beeld gezet .
Gelijk hoe ,geen man overboord en we mogen fier zijn op ons KVO.
P.S. bij gelegenheid zou ik toch extra trainingsuren opleggen aan milic ivm met zijn uittrappen naar voor .Zelf al staat een medespeler nogal vrij vooraan ,dan lukt hij er niet in om een goede pass te geven . Sterke en snelle verdediger maar zijn slechte passing moet men er echt uit krijgen .
Ik zeg al gans het seizoen dat Milic zwak is in zijn uitverdedigen : daar heb je groot gelijk in.
Op dit vlak is er ook geen verbetering merkbaar : als hij een pas krijgt van Rozehnal geeft hij hem meestal terug.
Als CV heeft hij wel andere kwaliteiten , zeker en vast.
Strangeloaper Wrote:Het was een match van "net niet" of "net geen".
Open doelkansen "net niet" benutten.
Duels "net niet" winnen.
Grote fouten "net niet" fluiten.
Kleine fouten irritant "net niet" in ons voordeel fluiten.
Op het einde van de match "net geen" punten meebrengen naar de kust.
Origineel samengevat Strangeloaper !
De " rode " Ridder moest rood kriigen : dat zag een klein kind op 1000 m , en die pipo maakt daarna de winning goal : frustrerend ! Bedankt meneer Geldhof !
Musona moest scoren , alleen voor Bossut , : als je zo een kans krijgt , t'ja , ................... Die moest binnen.
Zulte moest een penalty kriigen ? : handspel van Rozehnal ?
Geen aansluiting naar onze spitsen , slordig spel ,.....
Kortom : frustrerende match tot en met.