Kijk al uit naar de match van deze avond. Hopelijk is de gretigheid om te winnen en doelpunten te maken aanwezig. En ik hoop dat de scheids correct is en consequent. Hopelijk geen blunders.
johnny Wrote:MATCH GENK - ZULTE WAREGEM OFF4 WAS NIEMAND MINDER DAN SCHEIDS GELDHOF
HIJ IS WAARSCHIJNLIJK VOOR DE VERPLAATSING MEEGEREISD MET DE SPELERSBUS VAN ZULTE WAREGEM
het heeft niet veel geholpen, Genk heeft gewonnen :p
Keun Wrote:Jammer maar w-b verdiende dit punt volgens mij
We blijven in het zelfde bootje ziek .....afwerken !!!!
Jordan maakt fout en zat niet goed in de match .... zoals nog een paar
Heb wel een vraag een vraag voor Yves waarom canesin eruit ??? en godwin de 90min erin ??? Die jongen toonde dat hij wat kan in ze paar minuten ....
Canesin is ziek geweest en heeft een hele stageweek niet getraind. Lijkt me logisch dat zijn bobijntje af was. Bovendien is Jonckheere niet slecht ingekomen. Godwin deed het inderdaad niet verkeerd.
01-18-2016, 06:21 AM (This post was last modified: 01-18-2016, 06:24 AM by gintonic.)
Wat een DOMME actie van Lukaku (waarom in godsnaam), weg driepunter. Trainer kon na de match ook duidelijk niet verbergen dat hij echt pissed was op Jordan. Voor de rest wel een sterk aanvallend KVO. WB verdiend punt. Leuke match ondanks einde :-(
Keun Wrote:Jammer maar w-b verdiende dit punt volgens mij
We blijven in het zelfde bootje ziek .....afwerken !!!!
Jordan maakt fout en zat niet goed in de match .... zoals nog een paar
Heb wel een vraag een vraag voor Yves waarom canesin eruit ??? en godwin de 90min erin ??? Die jongen toonde dat hij wat kan in ze paar minuten ....
Als afwerken het werkpunt is en je scoort drie goals, hoeveel doelpunten verwacht jij dan dat KVO scoort? Vergeet niet dat de doelman van de andere ploeg ook meespeelt.
KVO krijgt teveel tegengoals, ja. We missen een over-mijn-lijk-verdediger volgens mij.
Ik heb gisteren een verdediger gezien die zowel op rechts als op links kan spelen en volgens mij zelfs ook op het middenveld, zij het misschien niet centraal. Volgens mij moet die voor KVO toch haalbaar zijn.
01-18-2016, 08:55 AM (This post was last modified: 01-18-2016, 08:56 AM by Strangeloaper.)
5 mooie doelpunten gezien gisteren. Onnodige actie van Lukaku bij penalty, niet echt clever. Rosenalh was bij de aanvaller en duwde die weg van het doel. Er was geen echt gevaar. Mooie match met op het einde een ontgoocheld Albertpark. 2 punten te grabbel gegooid. Beste speler was de doelman van Waasland. Dat bewijst genoeg.
ondanks de ijskoude mij toch kunnen warm houden gisteren. Na de 3-2 hadden we die match noooit mogen uit handen geven. Mocht ik Yves geweest zijn, ik zou Saviour minstens 15min laten spelen want Musona zat toch niet echt in de match. De ploeg moet toch opletten dat ze niet te hautain gaan spelen en denken dat het tegen 'maar' W-Beveren en consoorten zomaar zal lukken.