01-23-2016, 06:38 AM (This post was last modified: 01-23-2016, 06:39 AM by *4got*.)
Begrijpelijke frustratie bij de KVO-sups, 1 op 9 tegen St Truiden, WB en Kortrijk, waaronder 2 thuismatchen. Hoog tijd dat men bij KVO realisme inbouwt nu het moneytime is. Tegen WB nog voor een vierde goal gaan en uiteindelijk het deksel op de neus krijgen kort voor tijd, op Kortrijk voor de overwinning gaan wanneer men in 90 min gelijk gemaakt heeft en uiteindelijk op tegenaanval het deksel op de neus krijgen. Los van de individuele fouten die aan die tegendoelpunten voorafgaan mag KVO ook eens een punt verdedigen hoor! Dat is ook een kunst.
Hopelijk laten de ploegen achter ons ook iets liggen. Want zoals KVO nu speelt zie ik de volgende 4 wedstrijden ook somber in. Moeskroen die met een nieuwe trainerstaff begint. Lokeren die moeilijk inneembaar is thuis en dan tegen twee topploegen.
Hopelijk trekken ze alsnog een verdediger pur sang aan, volgens mij hebben we daar nood aan. Nu Poulain wegvalt zou die Dusenne van Moeskroen niets voor ons zijn, is ook steeds gevaarlijk op stilstaande fases en scoort regelmatig.
HEEL ERG ONTGOOCHELD !!!
Juist de reacties van Capon en Biebauw gezien, zij beseffen wel degelijk dat (zeker) de eerste helft veel te slap was. Goeie reactie getoond in de 2de helft maar Akpala laat de kansen liggen en als we dan toch gelijk komen door Fernando (net voordien er ook al dicht bij) leidt een misser van Siani toch nog tot een nederlaag. Ik denk niet dat we nu op onze kapitein moeten schieten, het was globaal te weinig zoals andere supporters hier ook al aangaven.
WE VERWACHTEN ZONDER EXCUSES NU TOCH ZEKER EEN ZEGE TEGEN MOESKROEN !!!
Daar vallen onze dromen ' voorlopig' terug in de Noordzee, twee professionele verdedigingsfouten op dat echelon mag en kan niet, ...Sorry !!!!!
Zo spelen ze in Roeselare voor een leeg stadion.
Zoals Hein zei onlangs: " Laten we kijken naar de beelden van de overwinningen.", ....en tevreden zijn met die vierde plaats, voorlopig nog (???).
KOMAAN KV !
Akkoord dat wij slecht gespeeld hebben, maar toch ligt een verkeerde scheidsrechterlijke beslissing weer bij ons tot een nederlaag krijgen we een strafschop
dan is het waarschijnlijk 1-2 geen 2-1 en het tijdrekken van Kortrijk niet bestraft. Tel maar eens de punten samen dat wij door de verkeerde scheidsrechterlijke beslissingen
door de neus geboord werden ( strafschoppen: Anderlecht,Zulte-Waregem,Kortrijk,Brugge rode kaart tegen Waregem,Brugge enz) maar er wordt wel veel gepalaverd over die strafschop
die moest hernomen worden in de match Gent tegen Brugge is er soms geen complot met de scheidsrechters om KVO uit de 6 eerste te houden
Berrier heeft zijn goede tijd weer gehad, speelde even goed tot hij weer een basisplaats had, maar is nu weer aan het verdwijnen = terechte vervanging
Lukaku moet dringend eens leren verdedigen, die heeft me de indruk alleen daar te staan, om af en toe zijn spurtjes te doen, aan iedereen tonen hoe snel hij is , maar verdedigend pfff, toch niet toevallig dat het eerste doelpunt weer langs de kant van Milic-Lukaku valt , 4 doelpunten in 2 wedstrijden is van het goede te veel.
Tomasevic zal wel degelijk een versterking zijn, als die speelt zoals gisteren. Laat die maar vlug komen, liever nu dan te laat
0 op 6 in de toppers tegen Club en Gent en we mogen de PO1 vergeten, we hebben ook nog Genk en Charleroi als tegenstander die de PO1 willen halen
en kom nu niet af dat we blij mogen zijn dat we nog 4de staan , ze hebben het serieus laten schieten de laatste weken, de gedachten zaten weer in Spanje
en nu weer gaan zeveren dat de volgende tegenstander het zal bekopen , spelers hebben iets recht te zetten , leg ze nog wa meer in de watte
in plaats van verlof na een zege, geef ze nu maar 3 dagen straftraining , en een strafpremie in plaats van winstpremie
ja we zijn en blijven kritisch, als ik niet presteer volgens naar wat ik verdien, mag ik het ook aftrappen
en zij verdienen méér dan ik
Twee weken op rij dat ik een minder gevoel heb bij onze prestatie. Zelf wanneer er 20tal minuten doorgedrukt werd had ik nooit echt het gevoel dat we het nog gingen rechttrekken. Teveel spelers die het verschil kunnen maken in mindere vorm, kunnen we het zo verklaren? (Lukaku - Cyriac - Musona - Siani - VDD ...)
Of wordt de druk net iets te groot op staff en spelers? Want de laatste weken werden we al door iedereen tot outsider voor de titel gebombardeerd. Laat ons onze voetjes terug op de grond zetten en de volgende matchen met open vizier aanpakken, alles kan niets moet.
Idd de laatste reeks hadden meer mogen verwachten dan een 1 op 9, het wordt nog harken voor POI tot de laatste speeldag.
Let's goooo kaaavéééé !! Bezinnen en hergroeperen !
stop met de eigen spelers te bekritiseren :Berrier was zeker goed tegen Beveren,wie moest je gisteren niet vervangen
het eerste doelpunt van Kortrijk was wel een misser van Millic
Matige wedstrijd, al is op Kortrijk verliezen geen schande. Lukaku stond m.i. veel te hoog, geen cadeau voor Milic in ieder geval en ik vind Lukaku ook beter als hij van wat verder z'n actie kan maken. Akpala is wat onhandig aan de bal, veel hebben we daar gisteren toch niet aan gehad.
Grootste probleem gisteren vond ik echter het middenveld, alles ging wel heel traag. Berrier daar nu uitpikken als zondebok zoals sommigen hier weeral doen is niet correct, Siani en VDD waren niet beter.
Akpala en Cyriac gaat niet samen, dat lijkt me nu wel duidelijk. Een van de 2 moet in de punt staan en Musona of El Ghanassy op links.
Ik denk dat El Ghanassy pas aanspraak zal maken op een basisplaats binnen anderhalve maand ofzo. Stond gisteren letterlijk na 7min30seconden op het veld te staan al te puffen dat hij niet meer kon.
Alle ploegen kennen intussen de speelstrategie die KVO hanteert na de heenronde en het is niet meer dan normaal dat ze het tegen ons gebruiken.
Onder meer ploegen met " mindere " ambities ( geen Standard, Club, Anderlecht ...Gent ).
Dit is voetbal trouwens !
We moeten ons " herpakken " en het over een andere boeg gooien , met alle respect voor Yves en zijn aanvallende speel-ingesteldheid ( remember James Storme ).
Een gelijkspel gisteren stelde iedereen tevreden trouwens !