Super match van KVO . Hopelijk volgende week veel supporters mee naar Leuven om definitief PO1 vast te leggen . Zal spannende match worden want OHL moet winnen om in tweede te blijven en hun supporters geloven er echt in dat ze de "garnalen" kunnen verslaan .Aan ons om de KVO spelers naar de overwinning te roepen in Leuven .
2de keer dat Yves Hein gewoon tactisch overklast dit seizoen. Heb echt genoten, 1ste helft hadden we de scheids echt enorm tegen, ongelofelijk.
Gent kon geen kant op, altijd maar breed of achteruit en iedere keer dat ze diepgang zochten speelden ze slecht in en leden ze balverlies wat deels door hun vormdip komt maar ook deels door onze pressing! Jonckheere mvdm, als die fit is en zich kan tonen op training zoals Yves aangaf is dat echt een meerwaarde, hopelijk blijft hij nu lang fit.
Als je onze bank bekeek bij aanvang van de wedstrijd.. Als we iedereen terug scherp krijgen komen er mooie weken aan
Ook blij om Musona eens diep te zien, ander type dan Cyriac en Akpala, minder fysiek en kopbalsterk maar technischer en beter in de combinatie en altijd dreigend en onvoorspelbaar, heeft met momenten wat weg van Chevalier.
Nu een reeksje neerzetten!!
Gent was niet zwak. VDH had zijn pionnen goed gepositioneerd. Vond het trio Capon - Milic - Godeau in de defensie zeer goed acteren. Lukaku kon zich meer uitleven want met Godeau stond een goede linksvoetige verdediger achter hem. Capon was ook veel beter dan vorige week en Milic toonde zich autoritair in het centrum van de verdediging. Ons middenveld stond er net als de voorlinie.
De invalbeurt van El Ghanassy was veel belovend want in 2 minuten bewees hij uit het goede hout gesneden te zijn, iets dat we al wisten
aklkoord met je analise;maar toch 1 van de betere matchen van dit seizoen gezien; ik kan geen uitschieters noemen want het was een collectieve prestatie, proficiat KVO verdiend ondanks de scheids
02-22-2016, 12:07 AM (This post was last modified: 02-22-2016, 12:10 AM by Turbof.)
oostendenaar Wrote:Wat een opstelling: 0,0 creativiteit. Zie het niet goedkomen met deze startopstelling
EDIT: wat een wedstrijd. Ik ken er niks van
Ik vind het wel chapeau dat je zelf toe geeft dat je er niets van kent Want ik vond het voor de match net wel een goeie opstelling, behalve dat het bankzitterstatuut van Rozehnal wel vreemd was natuurlijk. Maar toont nog es aan dat je met alleen vedetten geen matchen wint, zeker als kvo zijnde moeten we goeie mix hebben tussen techniek en inzet en dat was er vandaag. En sorry met iemand als Berrier, die fantastisch kan voetballen maar te weinig werkt, heb je da niet.