3 punten is idd het belangrijkste. Maar waar ik me aan ergerde is dat ze in de eerste helft duidelijk overwicht hebben (Lokeren speelde met de bibber) en toch verzuimen ze om eens door te duwen. Zullen misschien wel tactische orders zijn om geen risico te nemen, maar op zo'n moment moet je toch durven de score uit te diepen vind ik. Voetbal is tegenwoordig te tactisch en soms te weinig spontaan vind ik.
Enfin, we zijn nog niet tevreden over ons spel, maar tegelijk zijn we maar mooi met de top mee. Dat belooft voor de rest van het seizoen, mag ik hopen!
Zolang Yves Vanderhaeghe vindt dat we niet meer aanvallend mogen spelen eens we op voorsprong komen en we de tegenpartij moeten opvangen pas vanaf onze helft zullen we geen enkele match winnen met meer dan 1 doelpunt verschil. En zullen we elke match bibberen tot de laatste minuut...
bartwostyn Wrote:Zolang Yves Vanderhaeghe vindt dat we niet meer aanvallend mogen spelen eens we op voorsprong komen en we de tegenpartij moeten opvangen pas vanaf onze helft zullen we geen enkele match winnen met meer dan 1 doelpunt verschil. En zullen we elke match bibberen tot de laatste minuut...
Zeer juist.
En daar hebben we de defensie niet voor : te traag , zwak op hoge ballen , ..................
.....
Op deze manier verlies je nog punten tegen Westerlo enz , .......................