Keun Wrote:Wel heel raar dat dimata niet in de selectie zit ??? wou kost wat kost tegen ze ex ploeg spelen
Disciplinair geschorst ? zou anders niet weten waarom hij er niet bij is als hij fit is
Toch groot probleem dit seizoen met de discipline .... mss bij volgende aankopen toch eens beter de karakters checken
Heb juist website bekeken. DIMATA zit bij selectie. Moet een foutje geweest zijn.
Keun Wrote:Wel heel raar dat dimata niet in de selectie zit ??? wou kost wat kost tegen ze ex ploeg spelen
Disciplinair geschorst ? zou anders niet weten waarom hij er niet bij is als hij fit is
Toch groot probleem dit seizoen met de discipline .... mss bij volgende aankopen toch eens beter de karakters checken
Heb juist website bekeken. DIMATA zit bij selectie. Moet een foutje geweest zijn.
Zoals ik al dacht, de 2de Akpala in de selectie moest Dimata zijn.
Mijn type 11 hoop toch op marusic voor de rb ( snelheid en betere pas dan capon )
Conté en Berrier samen als verd middenvelders ?? Jij wil slaag krijgen ? Dat is je reinste zelfmoord man. Tegen Standard zullen we trouwens duelkracht nodig hebben.
En als we verliezn doen we een zeer slechte zaak, want volgende match naar rsca, zou kunnen dat we bij nul op zes wel eens definitief de aansluiting met de top 6 kwijt zijn.
Wie durft nog zeggen dat MIJNHEER Berrier zijn geld niet waard is of was ? Ik zag verder een hardwerkende Vandendriesche , een hardwerkende Dimata , een hardwerkende El Ghanassy , een zeer goede Tomasec,Canesin en Proto (die wel wat minder moet provoceren ) , een secure Rosehnal en de rest die hopelijk voor de rest van het seizoen ditzelfde niveau kan aanhouden .
Dit is de 1ste thuismatch van het huidige seizoen dat ik echt tevreden naar huis ben gegaan en tevens de 1ste match dat ik niet tot de laatste seconde met de daver op mijn lijf heb gezeten.
Dit was nu eens echt aan klanten (supporters)-binding gedaan .
PROFICIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dirk Wrote:Wie durft nog zeggen dat MIJNHEER Berrier zijn geld niet waard is of was ? Ik zag verder een hardwerkende Vandendriesche , een hardwerkende Dimata , een hardwerkende El Ghanassy , een zeer goede Tomasec,Canesin en Proto (die wel wat minder moet provoceren ) , een secure Rosehnal en de rest die hopelijk voor de rest van het seizoen ditzelfde niveau kan aanhouden .
Dit is de 1ste thuismatch van het huidige seizoen dat ik echt tevreden naar huis ben gegaan en tevens de 1ste match dat ik niet tot de laatste seconde met de daver op mijn lijf heb gezeten.
Dit was nu eens echt aan klanten (supporters)-binding gedaan .
PROFICIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tomasevic was geblesseerd, twas zeker Marusic die je bedoelde
Berrier was gewoon super !!! ook terug een goeie canesin gezien
Marusic heel sterk !! dimata hard werkend ,
Rozehnal terug de sleutel op onze achterdeur .... super blij met onze driepunter en zeker de manier waarop !!!
na het uitvallen van canesin en berrier was het nog even beven , musona op de bank ...mooi van Yves dat hij hem ook eens laat op de bank starten , was naar verluid iets op training gebeurd deze week
Hopelijk niet veel wissels meer nu aan onze ploeg ... klaar voor type ploeg