Dimata man van de match, wat was die sterk zeg. Berrier was ook weer zeer behoorlijk, zie je dat ik niet tegen hem ben en eigenlijk viel geen enkele speler uit zijn rol. We moesten altijd drie punten hebben, proto moest geen bal pakken. Tweede helft was wel pak minder, te slordig en overhaast in de tegenaanval.
Dimata heeft ze plekje te pakken en terecht !! .... als ik dan de blonde zag inkomen wat een verschil .... staat in het punt en kopt de ballen gewoon door ?? el ghannasy kan beter .... maak veel de verkeerde keuzes ...beter doen jongen zou ik zeggen of musona staat te wachten ..... wat een luxe toch
Rozehnal top !!!! nogmaals is onze sleutel op de deur !!
Marusic heel sterk !!!
Nu bevestigen thuis tegen Westerlo want de grote ploegen liggen ons ....de kleinere wat minder
Eén groot pluspunt. Den "Theo" van Anderlecht scoorde telkens in zijn 7 laatste wedstrijden, denk ik. Tegen KV geen doelpunt van hem. Dat verdient een vermelding. Ik ga akkoord met De Mos in Stadion: " Men belicht steeds dat Anderlecht slecht speelde, maar het was eerder KV die druk op de bal zette en zo telkens de tegenaanval kon lanceren. Eindelijk hebben we een goed evenwicht in de ploeg en staan we verdiend 3de. Wist niet dat Marusic ook op de LB kon spelen. Op die positie hebben we niet al te veel keuze.
Strangeloaper Wrote:Eén groot pluspunt. Den "Theo" van Anderlecht scoorde telkens in zijn 7 laatste wedstrijden, denk ik. Tegen KV geen doelpunt van hem. Dat verdient een vermelding. Ik ga akkoord met De Mos in Stadion: " Men belicht steeds dat Anderlecht slecht speelde, maar het was eerder KV die druk op de bal zette en zo telkens de tegenaanval kon lanceren. Eindelijk hebben we een goed evenwicht in de ploeg en staan we verdiend 3de. Wist niet dat Marusic ook op de LB kon spelen. Op die positie hebben we niet al te veel keuze.
Verdient inderdaad een vermelding.
De Mos zei ook dat KVO zich na de 0-1 teveel liet terugzakken terwijl we baas waren op het middenveld : we hadden de match grotendeels onder controle.
Ik heb dan ook het gevoel dat we 2 punten verloren hebben.
Strangeloaper Wrote:Eén groot pluspunt. Den "Theo" van Anderlecht scoorde telkens in zijn 7 laatste wedstrijden, denk ik. Tegen KV geen doelpunt van hem. Dat verdient een vermelding. Ik ga akkoord met De Mos in Stadion: " Men belicht steeds dat Anderlecht slecht speelde, maar het was eerder KV die druk op de bal zette en zo telkens de tegenaanval kon lanceren. Eindelijk hebben we een goed evenwicht in de ploeg en staan we verdiend 3de. Wist niet dat Marusic ook op de LB kon spelen. Op die positie hebben we niet al te veel keuze.
Milic maakt dan wel de domste penaltyfout die je maar kunt bedenken maar den Theo heeft wel geen bal geraakt vanuit Milic zijn achterzak.
Marusic speelde weer een zeer goede wedstrijd, al hoop ik toch dat Tomasevic snel terug fit is zodat Marusic terug RB kan spelen, ik vind dat Capon aan een erg zwak seizoen bezig is eerlijk gezegd, vaak de zwakste schakel in de ploeg...