Wat was dat met die arbiter zeg !! Zelfde verhaal met ze lijntjes man ... die waren erop uit om ons te nekken
Zo moet er gespeeld worden !! hopelijk is het dipje nu voorbij want er staan nog moeilijke matchen op het programma
super blij met die 3 punten !!!! gaat ons terug boost geven
speler van de match voor mij was toch wel Dutoit terug , maar vele zaten echt op hun tandvlees
Zeker dimata die jongen was kapot , Yves liet hem dan nog 10min staan
Onze nieuwkomer deed het ook niet onaardig voor ze eerste min. niet gemakkelijk invallen zo met 10 man
Enige tijd geleden werd er uit de voetbalbond gezegd dat er als een scheidsrechter slecht gefloten heeft dat zij dan aan zijn loon gingen zitten ,ik denk dan dat Gumiennny
niets gaat overhouden van zijn loon wat was dat een fantast hij kwam juist op het veld om KVO te nekken in plaats van een gele kaart voor Musona was dit wel een strafschop
in één woord de scheidsrechter was onbekwaam en als je weet dat hij vroeger de absolute één was bij de scheids moet je eens de vraag stellen hoe hoog het korps ingeschat wordt
Gumienny was idd zwak, maar is dat in het merendeel van de wedstrijden. Die eerste gele kaart voor Musona was onterecht, was te weinig om fout tegen te fluiten, maar ook geen schwalbe. Al had ik toen wel al het gevoel dat hij rood ging nemen.
Gumienny zal wel aan z'n laatste seizoen bezig zijn denk ik, is er bijna 45. Probleem is vooral dat de rest niet beter is, zo'n Vertenten, Boucaut, Smet,... zijn allemaal nog minder. Alle hoop rust op die videoref, maar als ik zie dat Pots daar een van de kandidaten voor is, maak ik me ook wel zorgen. Denk niet dat ik iemand de laatste jaren partijdiger heb zien fluiten dan Pots in die bekerwedstrijd tegen Zulte.
We hadden opnieuw wat geluk, want Kvm had kansen genoeg op de gelijkmaker te scoren en de 2 doelpunten waren owngoals. Maar er zit toch terug meer grinta in de ploeg. Nu kunnen ze hopelijk terug een reeks neerzetten.
Gumienny is toevallig een Limburger. Moet hij misschien RC Genk een helpende hand toesteken zodat die Limburgse ploeg in PO1 geraakt ?????
De G5 zal misschien met een grote kater opgescheept zitten en ook bepaalde mensen uit het gezaghebbende voetbalmilieu zullen het met ledige ogen mogen aanschouwen. RSCA en Club zijn zeker van deelname aan PO1 maar dat zoveel kleinere ploegen zoals Zulte-Waregem, KVO en Charleroi potentiële kandidaten is een doorn in het oog. Er is slechts één plaats vrij ofwel AA Gent, RC Genk en Standard maar die laatste lijkt uitgeteld.
We gaan niet moeten verbaasd zijn dat de arbitrage zal bepalen wie PO1 haalt want ik heb weinig vertrouwen in de Bond, als in Verhaeghe en De Witte die liever een competitie zien met 8 ploegen.
Lucje Wrote:Gumienny is toevallig een Limburger. Moet hij misschien RC Genk een helpende hand toesteken zodat die Limburgse ploeg in PO1 geraakt ?????
De G5 zal misschien met een grote kater opgescheept zitten en ook bepaalde mensen uit het gezaghebbende voetbalmilieu zullen het met ledige ogen mogen aanschouwen. RSCA en Club zijn zeker van deelname aan PO1 maar dat zoveel kleinere ploegen zoals Zulte-Waregem, KVO en Charleroi potentiële kandidaten is een doorn in het oog. Er is slechts één plaats vrij ofwel AA Gent, RC Genk en Standard maar die laatste lijkt uitgeteld.
We gaan niet moeten verbaasd zijn dat de arbitrage zal bepalen wie PO1 haalt want ik heb weinig vertrouwen in de Bond, als in Verhaeghe en De Witte die liever een competitie zien met 8 ploegen.
Ik denk niet dat de situatie zo erg is.
Je tekst gaat over PO 1 , maar neem nu de halve finale in de beker : daar hadden we in minuut 95 toch ook een penalty tegen kunnen krijgen ,enz,enz, ......
Strangeloaper Wrote:Scheidsrechter volgens mij de zwakste man op het veld. Onwaarschijnlijke beslissingen. Kaartenfestival!!!! Doelpunt terecht afgekeurd. Was Vossen betrokken in de fase waarbij Musona zijn eerste geel kreeg, dan kreeg die een strafschop.
KV speelde als een ploeg en combineerde techniek aan duelkracht. Controleerde de match. 2de match op rij met "clean sheet".
Enkele spelers komen terug op niveau.
Nu moeten we de goede tendens voortzetten in Moeskroen.
Was die scheids niet ooit "De maat van Aruna"??
Of was het iets anders???