Een slap KVO met andermaal tekort aan Grinta bij sommige spelers..We hebben toch echt wel enkele mooiweervoetballers die nooit presteren tegen kleinere clubs. Maar bon als je zo wint kom je wel in PO 1 en das het belangrijkste.
Eindelijk scoort Rozehnal eens een goal maar ook zonder die goal.verdiende hij man van de match te zijn. Hebben wij Lombaerts nodig ? Nee. Waarom miljoenen neertellen voor Lombaerts plus gigantisch loon als we met Rozehnal nog een fantastische brol ervaring hebben lopen. Zet Milic naast hem of een andere jongere li'ksvoetige centrale verdediger en je staat goed. Wat we daarentegen wel nodig hebben, is linksachter en een spelmaker.
O ja, ik vind Ovono beter dan Dutoit. Oké hij keepte tegen Genk sterk.op zijn lijn maar uitkomen is ie zwak en botst alle ballen weg ipv ze te klemmen. Nee, van mij mag onze publiekslieveling eigenlijk in doel.
En wat scheelt er met Canesin zeg. Zoekt al.hele seizoen achter zichzelf. Ook Jali was weer zwak, even was er een opvlakkering maar gisteren slordig en geen inzet. Met Siani erbij scheelde het al een slok op een borrel.
Ik las gisteren zelfs dat men Milic zou verkopen om de komst van Lombaerts te financieren. Dus jonge ,hongerige ,steeds beter wordende speler wegdoen om een op retour zijnde, blessuregevoelige en veel te dure speler binnen te halen. Nu, we weten dat MC kickt op stunttransfers (Proto,Pedersen) en het is zijn geld hé...maar of de ploeg daar sterker van wordt en of we daarmee meer volk zullen trekken ???
als je het leest en hoort, ze willen hier allemaal hun carrière afsluiten
Rozehnal 36 wil er een jaar of zelfs twee bijdoen
Berrier 33 wil hier ook blijven
Ovono 34 zit niet te zoeken naar een ander
we hebben Proto 33 nog voor 4 jaar
Siani 30 kan zich in België geen beter ploeg voorstellen dan KVO,
dus als die geen aanbieding krijgt uit het buitenland zit die ook hier tot zijn pensioen
'tja en Lombaerts ook al 31, natuurlijk altijd een versterking , maar zoals Turbof zegt
een linksback en spelverdeler mag er zeker komen
zou graag een Peeters van STVV zien komen, doch naar wat ik hoor is er meer interesse in Yohan Boli
beste turbof hoe kan Canesin goed spelen als hij bijna nooit geen passen krijgt er werd altijd links gespeeld Canesin kreeg een goeie pas en verzond een voorzet en het was bingo
02-12-2017, 05:46 PM (This post was last modified: 02-12-2017, 05:49 PM by gintonic.)
toch wel sterk dat kvo de 3 punten nog meepakt!! ook andere matchen perfect voor de stand!! come on kaveeeeeee!!!!!!! en heizel binnen een goede maand!!
johnny Wrote:beste turbof hoe kan Canesin goed spelen als hij bijna nooit geen passen krijgt er werd altijd links gespeeld Canesin kreeg een goeie pas en verzond een voorzet en het was bingo
Ja en de andere ballen die hij kreeg, deed hij natuurlijk fantastische zaken mee ...
Canesin is niet op niveau, al heel seizoen niet, heeft niets te maken met al dan niet ballen krijgen.
johnny Wrote:beste turbof hoe kan Canesin goed spelen als hij bijna nooit geen passen krijgt er werd altijd links gespeeld Canesin kreeg een goeie pas en verzond een voorzet en het was bingo
Berrier speelde nochtans mee ,
we moeten hier altijd lezen dat Canesin beter speelt met Berrier , en Berrier zou beter spelen met Canesin
ze hebben ook hun momenten, zoals iedereen
we hebben duidelijk Musona nodig en misschien ook wel de strijdlust van Jonckheere
zondag zullen we ze wel zien , twee gemotiveerde , die de rest op sleeptouw nemen
we kunnen terug die derde plaats innemen , ik zie SVZW nog verliezen in Brugge en Eupen
Berrier speelde nochtans mee ,
we moeten hier altijd lezen dat Canesin beter speelt met Berrier , en Berrier zou beter spelen met Canesin
ze hebben ook hun momenten, zoals iedereen
we hebben duidelijk Musona nodig en misschien ook wel de strijdlust van Jonckheere
zondag zullen we ze wel zien , twee gemotiveerde , die de rest op sleeptouw nemen
we kunnen terug die derde plaats innemen , ik zie SVZW nog verliezen in Brugge en Eupen
Waar kan men een glazen bol kopen zoals jij er een hebt ?