khoop op een puntje in Genk, de mentaliteit zat goed tegen brugge, khoop dat ze dit kunnen doortrekken tegen Genk, en word het niets in Genk, dan alles geven tegen Lokeren
De oorspronkelijke match ging normaal gezien gratis te zien zijn voor alle Proximus abbonee's (kerstspecial). Iemand een idee of dit vanavond zal gelden?
Geen flauw idee hoe dat zit, ik heb toch het pakket. maar voor mensen die dit niet hebben, zou ik het echt niet weten. mss eens vragen aan proximus via Twitter ofzo?
Matfix Wrote:Geen flauw idee hoe dat zit, ik heb toch het pakket. maar voor mensen die dit niet hebben, zou ik het echt niet weten. mss eens vragen aan proximus via Twitter ofzo?
Zure nasmaak. De eerste van ruiz net wel/net niet buitenspel (heel nipt) en de 1-1 moest afgevlagd worden voor buitenspel (en verdediging moest die bal gwn wegwerken).
We zijn weer goed bestolen !!! Dat kan toch echt niet meer
we content met een puntje vooraf , de leiding heeft weer hun best gedaan om ons te flikken
Volgende matchen altijd weg trappen ...das al 2x dat we zo domme goal tegen krijgen
Couli niet slecht ingevallen .... maar toch weer niet echt overtuigd van berrier veel te veel bal verlies en de tweede bal interseert hem blijkbaar niet
Was moeilijke match heel blij met puntje toch ...tegen Lokeren word het heel moeilijk denk ik
Weer de piwie van vroeger gezien Jordan vond het blijkbaar ook grappig ...sterke jordan terug !!