Zalig toch om onze ploeg zo te zien spelen! Ze genieten op het veld net zoals wij naast het veld. Op deze manier verder werken naar volgend seizoen! Hopelijk blessure Jordan niet te erg.
Grootste minpunt: wat doen met onze panter? Ook even uitlenen aan fc Gullegem ofzo? Is echt een schim van hoe hij sommige matchen vorig seizoen speelde. Tijd dat Wouter komt!
Erudict Wrote:Zalig toch om onze ploeg zo te zien spelen! Ze genieten op het veld net zoals wij naast het veld. Op deze manier verder werken naar volgend seizoen! Hopelijk blessure Jordan niet te erg.
Grootste minpunt: wat doen met onze panter? Ook even uitlenen aan fc Gullegem ofzo? Is echt een schim van hoe hij sommige matchen vorig seizoen speelde. Tijd dat Wouter komt!
Idd zalig terug voetbal te zien .... ruiz speeld veel beter met musona en canesin , ze hebben alle 3 snelheid
juist niet met hoge ballen proberen daar verliezen teveel duels
Vond terug ruytinx sterk invallen mooie assist
Idd ovono ? het is bibberen bij corners en vrije trappen mag wel eens stap vooruit zetten en als hij toch blijft staan zet dan man aan de 2 de paal ...heeft idd ze momenten
Siani zat ook niet echt in de match , berrier vond ik beter maar is nog ver van ze oude niveau
Proficiat kvo !!!! Nu de lijn door trekken op de play offs
Lokeren mag de boel terug boycotten ...wij vullen wel hun vak met gratis tickets voor toekomstige kvo
Schouterden ligt nog jaar onder contract denk ik ? ...ofwel wissel mer couli
Al zou het wel een aanwinst zijn linkse voet
Zou eens denken aan kabananga van cercle .... Denk einde contract ook links
Diaby zouden we op meerdere plaatsen kunnen uitspelen ook links
Dus nieuwe lijn schouterden-kabananga-diaby Dan nog ruiz en musona de plaatsjes zouden duur zijn
kohae Wrote:Kabananga? Die speelt Musona toch nooit uit de ploeg, en is zeker niet het soort speler waar we een stap vooruit mee zetten.
?? Zou gratis kunnen overkomen en zou goed samen spelen met musona denk ik ... al was het maar om de kern in de breedte te versterken we hebben nood aan een sterke target spits ...type oulare-desutter
03-15-2015, 08:12 PM (This post was last modified: 03-15-2015, 08:14 PM by Socrates.)
Ik denk dat Piwie de juiste opstelling en manier van spelen heeft gevonden. De spelers met het meeste talent of die in top vorm zijn spelen op hun beste positie in een systeem dat hun kwaliteit optimaal gebruikt.
Resultaat :top . Er is snelheid, diepte, snelle combinatie, techniek, inzet, goede mentaliteit en spelvreugde.
Musona is een echte aanwinst. Jali was bij momenten ongelooflijk en Ruiz heeft in dit systeem duidelijk zijn draai gevonden. Canesin is nog niet op zijn top niveau maar is ook beter en beter aan het spelen. Ik vind Ovono opnieuw de minder goede speler.
Een min punt : de kwetsure van Jordan . Hopelijk niets ernstig maar ik vrees er voor.