met knikkende knietjes de volgende 2 weken doorkomen. Als ik eerlijk moet zijn, vrees ik dat we enkel nog met het geluk van de uitslagen van beveren ons kunnen redden. We spelen dus onze eigen lotto, kop of munt. Want we komen op dit moment hopeloos kwaliteit én mentaliteit tekort.
En als ik dan lees dat onze trainer vanavond doodleuk analist is voor een spaanse match, vraag ik me echt af of wij nog een profclub zijn op dit moment. Ook al hoeft hij geen 24u/24u bezig te zijn met zijn job, het getuigt van weinig professionalisme om vanavond de wedstrijd van Cercle NIET te volgen. Toch wel een kleine schande, als je t mij vraagt.
Van wijk lag onder contract bij Telenet, dus kon kv hem niet halen
Optie nog een paar buitenlandse matchen van commentaar bezorgen
Ik zou niet naar van wijk wijzen maar eerder naar wie hem aan trok die wist dat
Ik zie ook beveren winnen op Moeskroen en Genk gisteren zien spelen.... En wij zaterdag dan zeg ik game over... Dat is niet negatief maar realist
Hoop op paar andere jongens die de boel kunnen forceren
Maar wie? Ze spelen met ei in hun broek
Dat Wout Faes eens begint met zijn talent te koppelen aan leiderschap. Zijn verdediging organiseren zou al een eerste stap zijn. Heeft sinds vorig seizoen geen progressie gemaakt volgens mij.
(03-02-2020, 08:15 AM)*4got* Wrote: Dat Wout Faes eens begint met zijn talent te koppelen aan leiderschap. Zijn verdediging organiseren zou al een eerste stap zijn. Heeft sinds vorig seizoen geen progressie gemaakt volgens mij.
Hij is geen leider, heeft idd geen stappen voorwaarts gezet... Vind hem zelfs veel minder na ze nieuw contractje met Reims
Onze man van 8milj ging ook de mist in en Milo.... sterke vent maar dat is het ook veel te houterig en traag... ze uitvoetballen is nog minder
Dan kan je idd nooit de nul houden
Een dutoit die denkt dat hij nooit in de fout gaat enz.....
Wat mist ik toch een rozehnal dat was pas een leider..
Maar waarom start je me 5 verdedigers
Hopelijk eens terug een gevecht op leven en dood op het veld tegen Genk.... Al vrees ik dat er al vele met hun kopje elders zitten
Ik denk dat het soms duidelijk was als Ondoa in doel stond onze verdedigers rustiger speelden, maar dit is mijn mening.
En als hij zaterdag weer zonder Cappon, Jonckheere,en Hulsjager start maar met die oude trage slakken dan is 1B een feit.
(03-02-2020, 02:52 PM)geertje Wrote: Ik denk dat het soms duidelijk was als Ondoa in doel stond onze verdedigers rustiger speelden, maar dit is mijn mening.
En als hij zaterdag weer zonder Cappon, Jonckheere,en Hulsjager start maar met die oude trage slakken dan is 1B een feit.
De vraag is nu wie 'HIJ' is zaterdag. Dan maar Franky de pionnetjes laten zetten zeker?
En bovenal een manier vinden om hen nog eens maximaal te motiveren.
(03-02-2020, 02:52 PM)geertje Wrote: Ik denk dat het soms duidelijk was als Ondoa in doel stond onze verdedigers rustiger speelden, maar dit is mijn mening.
De vraag is nu wie 'HIJ' is zaterdag. Dan maar Franky de pionnetjes laten zetten zeker?
En bovenal een manier vinden om hen nog eens maximaal te motiveren.
Laat het maar Kurt zijn, hij en Gino leveren goed werk bij de beloften en kennen alle spelers door en door.
03-03-2020, 09:25 AM (This post was last modified: 03-03-2020, 09:26 AM by Gaston.)
Wie bang is krijgt slaag.
Wie een wedstrijd start zonder geloof in een goede afloop kan beter thuis blijven.
We hebben nog 2 wedstrijden waar we punten kunnen pakken.
Hopelijk bewijzen de spelers dat ze over voldoende fierheid beschikken om niet te willen degraderen.
Hopelijk ook, bewijst het Oostendse publiek nog een keer dat het meer is dan een verwend cinemapubliek.
De tegenstander van zaterdag doet er alles aan om zijn supporters naar zee te krijgen.
Aan ons om er voor te zorgen dat de bezoekers geen thuismatch spelen.
Veel 'supporters' jammeren 'dat het niet aan hen is om de bal er in te stampen'. Dat kunnen we inderdaad niet, maar we kunnen wel laten horen en zien dat wij in eerste willen blijven en dat we daar een schorre keel voor over hebben.
In moeilijke tijden toont zich de ware aard.
We zijn een gewond dier. Gaan we liggen afwachten tot we afgemaakt worden of gaan we ons vel duur verkopen?
Ik ga voor dat laatste.
Ik ben echt benieuwd naar zaterdag.... Die spelers die van wijk aan de deur zette omdat hij te veel brulde... Moeten nu maar eens zelf bewijzen.. al vrees ik ervoor