(08-29-2021, 11:52 PM)pinanti Wrote: Hoe kan je uitgerekend Vossen bij dat eerste doelpunt zoveel ruimte geven ?
Dat is pure domheid.
Dat doelpunt begon door een afschuwelijke nonchalante pas van D'Arpino.
22 doelkansen ? maar hoeveel binnen het kader ?
Akkoord het was dom balverlies van d'arpino op het middenveld maar de super zwakke verdediging van Tanghe op Vossen blijft in mijn opinie de hoofdoorzaak van het doelpunt.
Voor de rest toch ook veel goede dingen gezien en die rocha kan mij meer en meer bekoren.
Wel negatief is d'haese welke totaal uit vorm is,gueye met zijn continue gemekker naar iedereen en ben wel verbaasd dat blessin begint met zijn 2 grote mannen want dat lijkt mij echt niet de beste optie.
Inderdaad zeer zwakke verdediging van Tanghe op Vossen : kent Vossen blijkbaar niet als je hem ruimte geeft : man,man,man,.......
Maar D'arpino had zeker ook boter op zijn hoofd bij dat doelpunt : die nonchalance ,........: als trainer is dat toch om ziek van te worden.
Ik vraag mij af of D'Arpino er nog volledig met zijn koppie bijzit.
Het lijkt diuidelijk dat we minder kwaliteit hebben dan vorig seizoen. Zeker geen schande maar spijtig dat we er deels voor hebben gekozen.
Vandendriessche, een echte kvo-man, werd langs de kant geschoven en konden we gisteren zeker gebruiken. Bataille werd ook geen moeite gedaan om te houden en werd nu niet vervangen (Dhaese is geen rechtsachter). Hjulsager en Sakala zijn vervangen door Rocha en Ambrose en hoewel beiden kwaliteiten hebben, kunnen ze denk ik niet aan de voorgangers tippen. Ik mis precies wat leiders, wat ervaring, wat métier zonder al deze spelers. Het lijkt een meer samengeraapte ploeg uit allerlei windstreken. Ik heb wel volste vertrouwen in Blessin dat hij ervoor zal zorgen dat we niet in gevaar komen dit seizoen.
Mocht dit echt bewust gedaan zijn, zou dit wel heel triestig zijn van de club.
Overigens ook weinig professioneel van die refs om alcohol mee te nemen vind ik. Hadden ze flagrante fouten gemaakt die Zulte of ons punten hadden gekost, dan zou het van weinig respect getuigen om daar champagne te zitten zuipen.