enorm benieuwd hoe we de competitie zullen starten. De verwachtingen zullen dit jaar een pak hoger zijn, zowel van supporters als buitenwereld. Ik hoop een herkenbaar systeem te zien met direct, aanvallend en beweeglijk voetbal. Ik hoop geen 100 terugspeelballen meer te zien naar de keeper en 100 lange ballen naar een statische spits die op hoop van zegen eens goed vallen.
kavéé Wrote:Begrijpelijk dat Ovono start als 1ste keeper, al zal hij wel moeten opletten met zijn fantasietjes. Ooit zal het ons eens punten kosten vrees ik.
En couckenbak allemaal goed en wel, maar kunnen we afspreken dat we het ALLEEN ACHTER de match spelen als we winnen?
waarom alleen na de match
voor de match en in de rust zie ik het ook zitten... tis tenslotte een catchy nummer , en is niet uitgebracht om de tegenstander op te jutten .. als zij dat er willen uit afleiden , is dat hun probleem ?
Dit zijn de 18 die het zullen opnemen tegen KV Mechelen.
Ovono, Biebauw, Capon, Brillant, Milic, Rozehnal, Lukaku, Antunes, Vandendriessche, Jali, Siani, Berrier, Jonckheere, Canesin, Musona, Akpala, Cornet, Cyriac.
07-24-2015, 10:21 PM (This post was last modified: 07-24-2015, 10:22 PM by Ward.)
kavéé Wrote:Begrijpelijk dat Ovono start als 1ste keeper, al zal hij wel moeten opletten met zijn fantasietjes. Ooit zal het ons eens punten kosten vrees ik.
En couckenbak allemaal goed en wel, maar kunnen we afspreken dat we het ALLEEN ACHTER de match spelen als we winnen?
Tegen Lille was het al van dat. Vrees dat we niet lang zullen moeten wachten vooraleer het ook in de competitie het geval zal zijn.