Strangeloaper Wrote:Prachtige match met een aantal spelers die meer en meer hun draai vinden en ontbolsteren. Wat een vlugge omschakeling en een vlotte passing meestal in één tijd. Dat is wat je noemt aantrekkelijk voetbal. Volgende week eens bekijken hoe het spel verloopt op verplaatsing. Het is toch een heel verschil met een thuismatch. Met een voldaan gevoel naar huis gegaan want we hadden "de kanaries bij hun pietje". Zij hadden vorige speeldag toch een goede prestatie geleverd.
Inderdaad ook gisteren genoten van het spel maar het mocht toch een doelpuntje meer geweest zijn, nu was het wat bibberen tot het einde... "de kanaries" zijn dat niet de mannen waar men volgende week naar toe moeten ?
Mooi voetbal gezien ....bedankt MC om ons kvo terug op de kaart te zetten
Ik zag vooral een sterke Jordan die ik niet lang meer bij ons ga zien spelen als hy week na week zo speelt en een rozehnal is wel de sleutel op de deur
Akpala zoekt duidelijk nog naar ze juiste vorm... Cyriac zit op dat opzicht al veel verder
Echt genoten van een spannende match ...en blij dat er weer leven in de spionkop zit
Op naar de volgende al komen er nu grotere kleppers aan
Knappe wedstrijd van KVO. De 2-1 is niet echt een correcte weergave van de verhoudingen gisteren, we hadden gisteren minstens 5 goals kunnen/moeten maken.
De omschakeling van verdediging naar aanval is top, chapeau voor Vanderhaeghe dat hij dat zo snel op punt heeft gekregen. Ik denk dat we zo ook op verplaatsing wel de nodige punten zullen halen. Ook positief dat we na de goal van Westerlo niks meer hebben weggegeven, vorige week was er toch nog vertwijfeling na de goal van Mechelen. Lukaku is zeer goed aan het seizoen begonnen, hopelijk kan hij dit niveau aanhouden.
Ik kijk al uit naar de wedstrijden tegen de topclubs om te kunnen zien welk niveau we halen en welke ambities we mogen koesteren.
jantje Wrote:Misschien eens met Akpala starten ipv Musona ?? onze smilling assassin mist toch wel veel gemakkelijke kansen wi
Ben blij dat Musona mocht starten. Zijn goaltje moet de een bevrijding geweest zijn voor de man - was ook duidelijk zichtbaar op de video van de match - en een boost zijn voor zijn vertrouwen. En een bevrijde speler kan achteraf altijd wat meer...
Akpala zie ik eerder als een supersub voor Cyriac bij kwetsuur of schorsing, enz...
kohae Wrote:Wauw! Knappe prestatie, bij momenten echt flitsend!
Wel een dringende oproep: gelieve in het vervolg dergelijk overwicht om te zetten in doelpunten. Persoonlijk ben ik grote fan v een beetje spanning. Maar als mijn pa elke match 5 jaar gaat verouderen, houdt de mens het geen hele competitie vol ?
Alle gekheid op n stokje: knappe teamprestatie, zalig sfeertje. Opnieuw een heerlijke voetbalavond, proficiat!
Blij ook dat Michiel na de match al op t veld stond, hopelijk valt zijn blessure mee. Al dient het gezegd: sterke Berrier gezien vanavond.
Maak je geen zorgen. Ik zal het wel een competitie volhouden en haalt ons KVtje dit jaar geen prijs in de competitie, dan staan we straks toch in het Guinness Book of Records 2016 als de club met de oudste supporter in de wereld ROFL
Hopelijk valt het al bij al nog mee met Jonckheere. Wat positief is dat we dit jaar veel beter gewapend zijn tegen tegenslagen, schorsingen, enz... (Akpala i.p.v. Cyriac, Berrier i.p.v. Jonckheere, Antunes i.p.v. Lukaku, enz...). En ook dat we tijdens de match zelf in staat zijn om ons spel aan te passen bij vervangingen.
Strangeloaper Wrote:HLN: Kwetsuur Jonckheere: volgens echo last van vocht in mediale band(knie). Vandaag een scan. Wellicht enkele weken niet wedstrijdfit.
Hoop dat hij vlug terug fit is , al vrees ik voor meer dan maand out