Wie weet krijgen we een invalbeurt te zien van die Godwin, en waarom eens een keer niet Cyriac en Akpala te samen? Ik blijf het zeggen, we hebben een sterke bank met heel veel mogelijkheden. We gaan uit van onze eigen sterkte.
Musona wordt vrijdag 27/8 behandeld, maar zal wel minimum 1wedstrijd geschorst zijn.Cyriac trainde mee, volgens mij dus fit. Voor Savi(our) nog te vroeg.
08-28-2015, 12:57 PM (This post was last modified: 08-28-2015, 12:57 PM by Erudict.)
Hoger beroep bevestigd sanctie van Musona: 2speeldagen effectief plus 800 euro boete.
Absolute willekeur in die commissie!
Wat een bende debielen toch. Ik ga akkoord als ze dergelijke gevaarlijke tackles uit het voetbal willen maar dan moet je ze allemaal oproepen hè en niet 1tje!
Dan staan ze daar desnoods met zen 8en iedere week in beroep tot als die tackles effectief uit onze competitie zijn.
Pure willekeur of bang dat ze teveel kritiek zouden ontvangen of teveel moeten werken?
Erudict Wrote:Hoger beroep bevestigd sanctie van Musona: 2speeldagen effectief plus 800 euro boete.
Absolute willekeur in die commissie!
Wat een bende debielen toch. Ik ga akkoord als ze dergelijke gevaarlijke tackles uit het voetbal willen maar dan moet je ze allemaal oproepen hè en niet 1tje!
Dan staan ze daar desnoods met zen 8en iedere week in beroep tot als die tackles effectief uit onze competitie zijn.
Pure willekeur of bang dat ze teveel kritiek zouden ontvangen of teveel moeten werken?
ofwel zit er daar ééne die Marc Coucke eens wil aanpakken en het succes een beetje wil afpakken
toch opmerkelijk dat er al tweemaal zware fouten gebeurden op KVO spelers,
en dat deze zo niet in de belangstelling werden gezet
zoals de fout van Musona
de trap die Berrier kreeg op STVV en de stamp die Musona zelf kreeg op Standard, daar werd over gezwegen.
alleen Joos de commentator zei dat het wel een strafschop waard was , maar geen geel of schorsing van de revieuw pfff
ik denk dat we in Brussel in de onderste lade liggen sedert het opstappen van MC
straks eens zien wat Visser & Verbist ons weer zullen lappen
Vorig jaar kvo-lokeren ook scheids visser geen penalty gekregen na extreem duidelijke fout op ruytinx. Achja als wij spelen zoals we iedere thuismatch al speelden dan winnen we zonder probleem.
Als ze spelen zoals op standard kunnen we het wel eens moeilijk krijgen..
2 speeldagen is een correcte straf, we mogen al blij zijn dat hij geen rode kaart kreeg.
Ben wel akkoord met Erudict dat er teveel willekeur is in het toekennen van schorsingen via de commissie.
Dikke zever heel die review ...... 2 maten 2 gewichten , de grote ploegen mogen enkel de goudenstier in hun rangen hebben hė
tijd voor ons gevaarlijkste wapen Cyriac -Akpala