gintonic Wrote:idd niet focussen op gelijk welk ander team, niettegenstaande die tweets wel onschuldig en grappig waren.. als je daar al niet tegen kan pff..
brugge heeft het zeer moeilijk maar die komen er wel bovenop.. maakt mij alvast niets uit, zoalng kvo maar draait zoals nu!!
denken jullie dat vvk voor brugge nodig is ?
voorverkoop voor Brugge wordt al altijd gedaan he. Alleen denk ik deze keer dat het iets sneller zal gaan. Andere jaren, zelfs als t slecht draait, hebben we daar makkelijk 600 man mee. Nu staan we aan kop. En t is nie ver, t is een zondagnamiddag...
gintonic Wrote:idd niet focussen op gelijk welk ander team, niettegenstaande die tweets wel onschuldig en grappig waren.. als je daar al niet tegen kan pff..
brugge heeft het zeer moeilijk maar die komen er wel bovenop.. maakt mij alvast niets uit, zoalng kvo maar draait zoals nu!!
denken jullie dat vvk voor brugge nodig is ?
voorverkoop voor Brugge wordt al altijd gedaan he. Alleen denk ik deze keer dat het iets sneller zal gaan. Andere jaren, zelfs als t slecht draait, hebben we daar makkelijk 600 man mee. Nu staan we aan kop. En t is nie ver, t is een zondagnamiddag...
De ticket verkoop gaat vlot
Het is nog maar de 1ste dag vandaag ...juist om tickets geweest en ze gingen vlot over de toonbank
SCHEIDSRECHTERS VOOR DE MATCH CLUB BRUGGE-KV OOSTENDE
REF: GUIMENNY SERGE ( 37)
AR 1: CREMERS JIMMY ( 11 )
AR2 : HUTSEBAUT STIJN ( 23 )
OFF4: LAMBRECHTS ERIK ( 28 )
10-14-2015, 09:08 PM (This post was last modified: 10-14-2015, 09:09 PM by oostendenaar.)
Tja, je kan natuurlijk niet zeggen dat Mannaert echt ongelijk heeft. Zonder de inbreng van Marc Coucke speelden we volgend weekend tegen Tubeke ofzo in plaats van tegen Club.
Misschien iets van waarheid maar toch hypocriet. Alsof hij iemand met zoveel "vitamientjes" niet met open armen zou ontvangen en een artificiële ploeg zou samenstellen om alleenheerser te worden in de JPL.