Hopelijk is de prestatie en het resultaat van woensdag niet blijven hangen. Proberen het niveau van in het begin van de competitie te halen. Dan zie ik geen probleem, niettegenstaande we op verplaatsing spelen. YVD kan kiezen uit de voltallige kern.
Kan leven met een puntje .... taaie tegenstander
Wel lef van vdh ...3 wissels , en de boel begon iets beter te draaien
Saini kijk Aub eens meer op links naar Jordan en geef eens deftige passen Aub
Intussen kennen de tegenstanders de kneepjes om kvo het spel te beletten. Bij iedere snelle omschakeling een fout maken op de kvo speler in balbezit, uiteraard geen zware fout (trek- en duwfouten), en vooral bij voorkeur op hun eigen helft of thv de middenlijn. Ook het geval met zogezegde problemen met lens van de doelman wanneer een moeskroenspeler moest vervangen worden verplichtten de ref om het spel langere tijd stil te leggen zodat moeskroen zo kort mogelijk met tien moest spelen. Wel, bij kvo onyberen we zo'n speler, een leperd die zoiets aanvoelt en passend ingrijpt.
Wat ik ook graag meer zou zien is dat Jordan de bal toegespeeld krijgt vijf meter voor hem zodat, hij zijn sterkste wapen, de snelheid, kan uitbuiten. Veel te veel passes naar hem in zijn voeten waardoor hij uit stilstand moet vertrekken. Ik zwijg dan nog van de ballen die hij achter zich toegespeeld krijgt.
Terechte uitslag waarbij kvo twee keer een achterstand omboog.
Kan me best tevreden stellen met behaalde punt. Ook 3 goeie gedurfde wissels van de trainer.
Een zaak kan ik toch niet begrijpen waarom Milic in de ploeg staat en niet Brillant. Alleen omdat die linksbenig is ? Rozenhal kan toch op de 4 spelen is perfect tweevoetig.
Bij het eerste doelpunt toch een serieuze dekkingsfout op Dussenne. Weet je toch als die al 3 speeldagen na elkaar weet te scoren. Deze fase deed me toch eventjes denken aan vorig seizoen.
Ik heb ook gelezen dat er terug interesse in Poullain, die is toch ook rechtsvoetig.
We staan nog steeds op kop en sinds de invoering van de PlayOffs, is de ploeg die na 8 speeldagen aan de leiding stond altijd een PlayOff 1 deelnemer geweest en meer zelfs, die haalde zelfs een Europees ticket.
We mogen blijven dromen.
Keun Wrote:Kan leven met een puntje .... taaie tegenstander
Wel lef van vdh ...3 wissels , en de boel begon iets beter te draaien
Saini kijk Aub eens meer op links naar Jordan en geef eens deftige passen Aub
we gaan best zwijgen over de hoekschoppen van Berrier zeker ?
er ontstaat meer gevaar op de tegenaanvallen dan dat de hoekschoppen voor KVO opleveren
Als Berrier perfect weet waar hij de bal wil (zoals sommigen beweren) waarom is het dan zo moeilijk om eens gevaar in de hoekschoppen te steken
en eens een ander speler goed aan te spelen in plaats van stomme één tijds pasjes met balverlies als gevolg
bij andere ploegen is het altijd beven voor KVO , als die een hoekschop krijgen
tegenwoordig is het zo, als KVO een hoekschop krijgt, dat we moeten beven voor de tegenaanval
gelukkig is Jonckheere terug fit , die zorgde toch al direct voor een schot tussen de palen
't is 't hopen dat Yves teruggrijpt naar de ploeg die het seizoen begon,
want de laatste wedstrijden gaat het gewoon bergaf
één owndoelpunt en één strafschop ,........ waar zijn onze topschutters gebleven ?