08-21-2018, 07:11 AM (This post was last modified: 08-21-2018, 07:12 AM by tim2pin.)
Het Nieuwsblad Wrote:KV Oostende heeft zich gemeld bij Genoa voor Omeonga. Ook Standard wil de middenvelder graag. Jeugdproduct Bushiri trekt mogelijk op uitleenbasis naar Eupen.
Die Omeonga lijkt me geen kattenpis, trok 2 jaar geleden van Anderlecht naar Avellino en speelde daar meteen 30 wedstrijden in de Serie B, vorig seizoen toch ook een 19 wedstrijden in de serie A en nog maar 22-jaar. Al vrees ik dat hij eerder zal opteren voor Standard ... Zal dan waarschijnlijk ook over een huurperiode gaan.
Dat we Bushiri zouden laten gaan lijkt me toch bizar, zeker als Lombaerts nog MOET vertrekken dan hebben we centraal maar 3 verdedigers over? Tenzij we Vanlerberghe (of zelfs Nkaka?) dan rijtje achteruit schuiven. (Rocky zelf begrijp ik wel, die jongen wil spelen en Verheyen heeft zijn 3 basisverdedigers duidelijk al gevonden)
08-21-2018, 01:31 PM (This post was last modified: 08-21-2018, 02:18 PM by tim2pin.)
Aanvullend zou er ook interesse zijn in Sander Coopman.
Anderzijds heb ik horen waaien dat zolang Lombaerts, Bossaerts en Conté hier nog 'rondslufferen' we niets van inkomende transfers moeten verwachten ...
Een onverwachte andere transfer: Laurens De Bock komt op huurbasis over van Leeds United ... ik vind dit eigenlijk een beetje een vreemde transfer ma soit ...
En toen haalden ze Laulau De Bock binnen.. Vrolijk word je niet van zo'n nieuws, maar zoals altijd zullen we maar t voordeel van de twijfel geven aan degene die er iets van zouden moeten kennen zeker?
Vermoedelijk in de plaats van bjelica die dan wel KVO zal verlaten..de bock is niet echt een versterking versus bjelica maar natuurlijk welkom als bjelica inderdaad weggaat .
Snap absoluut niet waarom onze voorzitter nog van po1 spreekt en zelf vermeld dat onze kansen stijgen met deze transfer..ONGELOOFWAARDIGE PEPTALK.
Indien er in het midden centraal en vooraan niets bijkomt dan is PO1 volgens mij helemaal uitgesloten..
En voor mij is po1 absoluut geen must...stilletjes terug groeien..
We hebben vooral aanvallende versterking nodig en wat komt er alsnog bij: een verdediger. Volgens 1 bron zal Bjelica nu zeker vertrekken. Op links is dat dus allerminst een versterking.
Duurbetaalde speler die verre van professioneel is (iets wat men Bjelica toch verwijt). En op een positie waar we geen versterking nodig hadden.
Ik hoop dat men deze zomer toch ook enkele geslaagde transfers kan doen. Snap wel dat het moeilijker is zonder Coucke, maar tot nu toe is het verre van een geslaagde transferperiode.
Had gehoopt dat men eerst de prioriteiten - namelijk voetballend vermogen op het middenveld en een aanvaller - zou aanpakken.
(Dacht overigens dat de voorzitter had gezegd geen spelers te huren? Is na Vanlerberghe al de tweede gehuurde nochtans en er zullen er wel nog bijkomen vermoed ik.)
De club had hier gewoon een verstandige communicatie moeten doen in de aard van bjelica verlaat ons in onderling akkoord en KVO als club heeft toch nog een waardige en gemotiveerde Belgische vervanger gevonden .
En ook absoluut mond houden over po1.
Dat had de intrede van de bock op KVO toch wat gemakkelijker gemaakt want nu krijgt die jongen onverdiend veel over hem terwijl hij volgens mij nog een korrekte keuze is.