Match gaat wel doorgaan en dat is tof .IK kijk ernaar toe uit om morgen terug live ons KVO aan het werk te zien ... inderdaad enkele afwezigen maar aan de anderen om een tandje bij te steken .
GO KVO .... breng de 3 punten naar de kust
P.S. vraag mij af of yves voor een 3 5 2 zal opteren .. heeft niet echt daarop kunnen trainen met al die internationals die weg waren
11-22-2015, 09:44 PM (This post was last modified: 11-23-2015, 08:00 AM by Keun.)
Totale off day , we waren zwak
KVM verdiend gewonnen !!!
Akkooord veel gekwetsten .... maar er waren paar vaste waarden wel degelijk heel zwak en teleurgesteld in de vervangers van de vaste waarden
Akpala won geen deul als target spits , jali heeft duidelijk teveel gefeest in ze thuisland( zo zieje maar als je ploeg in de steek laat) , briliant laat 2x ze man lopen en bingo en tot slot berrier tja .... Niet verwonderd dat hij op de bank zit
Het is duidelijk dat we de afwezigheid v 4 kernspelers & 1 doublure niet kunnen opvangen. Op zich ook niet onlogisch, ondanks de ruime kern.
Wel een beetje verrassend dat Fernando op RB werd gedropt, daar had ik toch eerder Schuttie verwacht. Canesin liep niet alleen heel vaak naar zijn positie te zoeken, hij werd ook gemist als aanspeelpunt vooraan. Ook Berrier lager dan VDD was eigenaardig, en pas als dat werd bijgestuurd, konden we het evenwicht gedeeltelijk herstellen.
Nu, verdiende overwinning voor Mechelen, dat erg sterk startte. En vooral: geen man overboord.
Inderdaad zwakke match van KVO . Bepaalde spelers zaten echt niet goed in de match (brillant,musona,berrier,jali....) en er waren een aantal eigenaardigen aan de opstelling zoals door kohae aangehaald .Zekers een vleugel maken met canessin achteraan en jonckheere voor hem is absoluut niet voor herhaling vatbaar . Ik denk dat yves dit ook zal ingezien hebben .Yves heeft wel goed bijgestuurd door berrier en vdd te switchen .
Gelijk hoe geen groot drama maar nu moeten we wel iets halen in Westerlo .Verwacht wel sterke reaktie van onze spelers .
Hoop dat lukaku niet terug paar maand gekwetst ga zijn nu we weer de winter ingaan
Idd rare keuzes canesin rb , deed het op club oké ..Yves koos voor de beste spelers op andere posities, maar waarom geen schutter of locingo ?? Zijn ze dan zo slecht bezig op training ?
Ik verwacht dan ook pak vertrekkers volgende maand
Zelfde scenario als de match tegen Waregem. Als de tegenstander vol in duel gaat en fysisch speelt tot op of over het randje, dan hebben we problemen. Canesin is geen back. Ons middenveld werd overspeeld. Beste man: Ovono. Dat zegt genoeg. We hebben een ruime kern maar we misten toch de titularissen. Niet vergeten dat we de heenronde met nagenoeg dezelfde ploeg speelden en we geen vervangingen moesten doorvoeren.