carlo Wrote:Milic is geen vleugel. Blijkbaar is beslist dat Locigno geen kans mag krijgen maar wat ik van hem gezien heb is beter dan Lukaku verleden week en Milic deze week. Null gevaar op links met alle gevolgen vandien.
Beschamend zwak van Musona, Siani, Chirac. .. slechts 2 spelers op niveau. Canesin en Rozhnal.
Ehm hallo, Locigno is een rechtsachter, geen linksachter. En daarbij, die paar keer dat ik die gast zag spelen vorig seizoen en bij beloften ... Te weinig.
Wat ik veel minder snap ik waarom De Schutter niet gewoon links of rechts kan depanneren. Is alsof ie opeens de grootste sukkel in onze kern is terwijl ie gewoon al jaren toont dat je op hem kan rekenen als net nodig is. Misschien tijd om de KVO mentaliteit er weer in te steken ? En dan kom ik ook bij Michiel Jonckheere. Tijd om hem nog eens te laten opdraven. Wat meer karakter zou niet misstaan. Trouwens, 1 Belg id basis vandaag, beetje triestig, niet ?
En Cyriac lijkt mij gewoon niet fit.
Groot gelijk ivm De Schutter : kan je altijd op rekenen . En Michiel mag er ook bij.
Cyriac lijkt mij dikwijls niet fit.
Het swingende voetbal van het seizoensbegin is verdwenen. Natuurlijk passen de tegenstanders zich aan. De ploeg van STVV stond heel kort bij elkaar. Ze gaven de bal aan KV. Wij moesten het spel maken. Zeer moeilijk als de passing niet precies is, niet snel genoeg is. Bovendien werd onze speler in balbezit ingesloten of onder druk gezet. Paar van onze spelers zijn uit vorm. Alleen Canesin valt positief op. Het was een match waar de keepers weinig werk kregen. Een bedenking: Musona zat niet in de match en moest de penalty nemen.... ???????
Strangeloaper Wrote:Het swingende voetbal van het seizoensbegin is verdwenen. Natuurlijk passen de tegenstanders zich aan. De ploeg van STVV stond heel kort bij elkaar. Ze gaven de bal aan KV. Wij moesten het spel maken. Zeer moeilijk als de passing niet precies is, niet snel genoeg is. Bovendien werd onze speler in balbezit ingesloten of onder druk gezet. Paar van onze spelers zijn uit vorm. Alleen Canesin valt positief op. Het was een match waar de keepers weinig werk kregen. Een bedenking: Musona zat niet in de match en moest de penalty nemen.... ???????
Siani ze taak als kapitein op ze verantwoordelijkheid op te nemen , had al zo voor gevoel als musona die bal opeiste ... was slecht gegeven ... penal aan de andere kant was van ander kwaliteit
Maar was niet enkel die strafschop die of nekte , was gewoon ons samen spel .... we kwamen voor en het was alsof we er gewoon gingen over wandelen met een droge 5-0
Twas tijd om er een paar te laten rusten .... maar nu sta je daar met een verplaatsing naar Anderlecht en een match tegen standard
12-06-2015, 02:45 PM (This post was last modified: 12-06-2015, 03:16 PM by gintonic.)
Ik begrijp niet goed waarom onze ploeg plots zo angstig werd na een kwartier. Telkens die bal terug naar achter. Bang om eens door dat middenveld te gaan, iedere keer die ongeïnspireerde hoge pass die wel 'eens toevallig goed zal landen'. Zo geraken we er niet, er moet slimmer gespeeld worden en de spelers moeten elkaar beter helpen. De groep kwam gisteren redelijk individualistisch over, hopelijk worden mogelijke stribbelingen vlug aangepakt en vergeten. Komaan KVO herpak jullie, als collectief gaan voor PO1/Europees! Laat deze unieke kans niet liggen!
PS: beste speaker en supporters, meer support/aanmoediging moet niet alleen uit C tribune komen! (ik zit niet in C overigens). Een vroege voorsp^rong staat nooit garant voor een overwinning en een match duurt 90'.
Club komt voor 't eerst voor KVO... het zou leuk zijn om toch in play off I te komen om hen daar een voetje te lichten en van de titel te houden MAAR het zal bij ons idd veel en heel veel beter moeten dan. Zoals ik hier lees ben ik volledig akkoord dat Rosehnal en Canesin onze beste spelers waren gisteren, verder weet ik niet of Musona is aangeduid als tweede om de strafschoppen te nemen maar ik las ergens dat YVDH graag heeft dat zijn topscorers ook de penaltys geven kwestie van vertrouwen te hebben...
Waarom Schuttie geen kans meer krijgt is ook mij een raadsel, ik zie hem persoonlijk graag spelen want het een echte teamplayer en net dat lijkt me nu een beetje weg al moeten we nog steeds niet dramatiseren.
Als we ons in play off I niet willen belachelijk maken moet er in iedere linie zeker 1 sterke speler bij en mogen er echt heel veel weg, liefst in januari al... alleen Cornet, Godwin Saviour nog tijd gunnen en ja, ook Jonckheere zou beter zijn collega Niels Coussement volgen en uitgeleend worden... KVO moet keuzes maken, ofwel gaat men voor PO I met versterkingen (die er ook al zijn voor volgend seizoen dan) ofwel speelt men straks in Roeselare voor een zo goed als leeg stadion in PO II.
gintonic Wrote:Ik begrijp niet goed waarom onze ploeg plots zo angstig werd na een kwartier. Telkens die bal terug naar achter. Bang om eens door dat middenveld te gaan, iedere keer die ongeïnspireerde hoge pass die wel 'eens toevallig goed zal landen'. Zo geraken we er niet, er moet slimmer gespeeld worden en de spelers moeten elkaar beter helpen. De groep kwam gisteren redelijk individualistisch over, hopelijk worden mogelijke stribbelingen vlug aangepakt en vergeten. Komaan KVO herpak jullie, als collectief gaan voor PO1/Europees! Laat deze unieke kans niet liggen!
PS: beste speaker en supporters, meer support/aanmoediging moet niet alleen uit C tribune komen! (ik zit niet in C overigens). Een vroege voorsp^rong staat nooit garant voor een overwinning en een match duurt 90'.
Inderdaad , altijd met die stomme hoge pass : er moet slimmer gespeeld worden en hier heeft de trainer een belangrijke taak : als het minder draait ( zacht uitggedrukt ) zal Yves zijn meerwaarde moeten bewijzen .