Strangeloaper Wrote:Heb een mooie match gezien. Vlotte aanvalsbewegingen vooruit. Mooie doelpunten (3)!!!! Veel fysische inzet. Ons middenveld was dominant. Weinig slordigheden. Enkel de verdediging was onzeker. Bij elke spelherneming was het bibberen. Spelhernemingen zouden bij ons ook een wapen moeten worden. We hadden de match na 3-2 moeten bevriezen en uitspelen. Deze match is GEEN reden om KV met de grond gelijk te maken. Anderlecht, Club,... spelen slecht en halen punten. Dat is nu eenmaal voetbal.
2
Stoort me ook hoe bepaalde 'fans' alles in het negatieve trekken.
Ik heb genoten van de wedstrijd, alleen verdedigend hebben we iets te weinig kwaliteit om een wedstrijd simpel uit te spelen. Is al een gans seizoen zo, ook tegen Westerlo op de eerste speeldag was het al zo.
vond het een zeer goeie wedstrijd van KVO met knappe aanvallende patronen en dito doelpunten. Enkel scoorden we te weinig en gaven we - opnieuw - doelpunten weg.
Verdedigend moet er een cv bijkomen want Milic heeft het moeilijk.
Awoert geroep na de wedstrijd was erover, als we hier tegen elkaar onze gal uitspuwen hebben de spelers er geen last van , hopelijk !
Blijven geloven !!!
Ben nu ook wat afgekoeld en idd , was een vlotte wedstrijd, buiten ...een beetje pech :-)
Strangeloaper Wrote:Heb een mooie match gezien. Vlotte aanvalsbewegingen vooruit. Mooie doelpunten (3)!!!! Veel fysische inzet. Ons middenveld was dominant. Weinig slordigheden. Enkel de verdediging was onzeker. Bij elke spelherneming was het bibberen. Spelhernemingen zouden bij ons ook een wapen moeten worden. We hadden de match na 3-2 moeten bevriezen en uitspelen. Deze match is GEEN reden om KV met de grond gelijk te maken. Anderlecht, Club,... spelen slecht en halen punten. Dat is nu eenmaal voetbal.
Mee eens. Al vraag ik me af waarom Ovono en VDD aan de aftrap stonden. Biebauw speelde goed vorige week en Ovono was vandaag gewoon zwak. Vandendriessche zit al 3 wedstrijden onder zijn niveau en Jali kwam goed ingevallen vorigd week plus VDD kon meerdere keren rood hebben gekregen.
El Ghanassy voor 2 minuten brengen ipv Musona 30 seconden nadat hij nog een grote kans kreeg is echt wel vreemd en vooral nutteloos.
Jali was misschien geblesseerd? VDD idd weeral zwak, Jali zorgt ook voor meer defensieve zekerheid en z'n passing is beter en sneller. VDD zorgt wel voor meer gevaar in de box.
Dat Ovono terug speelde verbaasde me wel niet, doet het dit seizoen goed. Dan laat je hem er niet uit omdat hij eens een week ziek was. Daarnaast vind ik Ovono ook gewoon een klasse beter dan Biebauw.
VDD inderdaad niet zijn beste match, maar ik vond het wel niet onverwacht dat hij erin stond: tegen zijn ex-ploeg hoopte VDH waarschijnlijk dat hij ging knallen. Alleen, zoals vaak gebeurt (bv Dufour als hij tegen Standard speelt), resulteert dat eerder in zenuwachtig en net-te-agressief spel.
Ben zelf ook meer geneigd om Jali (als hij er met zijn gedachten bij is) te laten starten, en Kevin eerder als invaller te gebruiken de laatste 30'.
Even bekomen ...... eigen schuld dikke bult zou ik zeggen
Als je zoveel tegendoelpunten pakt op stilstaande fases kan je nooit winnen !!!
2016 is nog niet echt rooskleurig
Wat ik echt niet versta is dat Yves blijft spelen met de zelfde elf .....
Musona is geen lv !!!!! maar een centrumspits
Waarom haal je dan savior en elganasy ????
We zijn nog lang niet in play off 1 want straks is het echt van moeten tegen de toppers !!!
Nog zoiets hoeveel corners en vrije trappen hebben we al gekregen ??? We maakten wel geteld 1 doelpunt uit een corner !!!
Dat is dik gebuisd op je rapport zou ik zeggen