dirk Wrote:Wie durft nog zeggen dat MIJNHEER Berrier zijn geld niet waard is of was ? Ik zag verder een hardwerkende Vandendriesche , een hardwerkende Dimata , een hardwerkende El Ghanassy , een zeer goede Tomasec,Canesin en Proto (die wel wat minder moet provoceren ) , een secure Rosehnal en de rest die hopelijk voor de rest van het seizoen ditzelfde niveau kan aanhouden .
Dit is de 1ste thuismatch van het huidige seizoen dat ik echt tevreden naar huis ben gegaan en tevens de 1ste match dat ik niet tot de laatste seconde met de daver op mijn lijf heb gezeten.
Dit was nu eens echt aan klanten (supporters)-binding gedaan .
PROFICIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik durf dat nog steeds zeggen. Berrier speelde vandaag een wereldpot maar je denkt toch niet dat ik een kazakkedraaier ben die nu zijn mening ga bijstellen? Op pakweg 100 matchen bracht Berrier nog steeds te weinig en daar heeft zijn topmatch, want dat was het zeker, niets mee te maken. Dus ja ik durf dat nog zeggen mijnheer Dirk.
dirk Wrote:Wie durft nog zeggen dat MIJNHEER Berrier zijn geld niet waard is of was ? Ik zag verder een hardwerkende Vandendriesche , een hardwerkende Dimata , een hardwerkende El Ghanassy , een zeer goede Tomasec,Canesin en Proto (die wel wat minder moet provoceren ) , een secure Rosehnal en de rest die hopelijk voor de rest van het seizoen ditzelfde niveau kan aanhouden .
Dit is de 1ste thuismatch van het huidige seizoen dat ik echt tevreden naar huis ben gegaan en tevens de 1ste match dat ik niet tot de laatste seconde met de daver op mijn lijf heb gezeten.
Dit was nu eens echt aan klanten (supporters)-binding gedaan .
PROFICIAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik durf dat nog steeds zeggen. Berrier speelde vandaag een wereldpot maar je denkt toch niet dat ik een kazakkedraaier ben die nu zijn mening ga bijstellen? Op pakweg 100 matchen bracht Berrier nog steeds te weinig en daar heeft zijn topmatch, want dat was het zeker, niets mee te maken. Dus ja ik durf dat nog zeggen mijnheer Dirk.
Is er geen Vlaamse uitdrukking die zegt ? : " Enkel idioten veranderen nooit van mening " . Dit heeft niets met kazakdraaierij te maken en ik begrijp dat iedere supporter zijn favoriete speler(s) heeft maar er bestaan niet alleen ROSE en ZWARTE brillen .
Berrier was top .... punt uit , een goeie berrier kan je altijd gebruiken !! maar idd we zagen dit jaar ook nog niet veel een goeie berrier ..... de reden omdat Yves hem week na week op de bank zette !!
Yves ga wel ze reden hebben gehad ??
Ik verwacht een contract verlenging voor berrier ( en zei mc niet dat berrier ze beste seizoen ooit ging spelen dit jaar )
Maar berrier speelde goed omdat ze maatje canesin ook top was !!
En dat er een spits voor hem stond die hard werkte
Berrier moet nu ook zien te bevestigen de volgende weken .... maar waarom word ze naam in het stadion zo gescandeerd .... omdat hij nu al paar weken hard werkte voor de ploeg !!!
Dat zien we aan het zeetje zeer graag .... niet tevele show maar hard knokken , je mag dan nog verliezen ...toch gaje respect afdwingen !!
Toen ik een Siani zag komen voor berrier , nul inzet
En dat Berrier de vorige twee jaar weinig tot geen inzet toonde vind jij normaal ? Zo zie je maar dat veel fans korte termijn geheugen hebben. Een paar mooie zwaluwen maken de lente niet. Berrier was gisteren top ja en hij werkte hard maar dat verandert niets aan het verleden. Waarom kan hij dat niet veel.meer en vooral ook tegen mindere clubs.
Enkele bedenkingen :
Man van de match : Franck Berrier , dat is niet moeilijk.
Als hij zo verder speelt kan je hem onmogelijk naast de ploeg zetten.
Rozehnal heeft zeer veel opgeruimd : prima match , idem voor Milic.
Canesin komt terug op niveau ( eindelijk ) , hopelijk is zijn letsel niet te erg ( kuit geloof ik ) : die overtreding op hem was een geniepige maar vuile fout !!
Eigenlijk was IEDERE speler van KVO gisteren goed bezig , proficiat.
Twee goede reddingen van Proto : zijn reflexen op de lijn zijn toch super.
Ivm Siani : Turbof heeft gelijk : Siani bracht rust in de ploeg en legde het spel " stil " : prima ingreep van Yves.
Ik zie ook dat Berrier op het laatste van de match wat vermoeid geraakt en zijn passing dan slordiger wordt : een wissel is dan ook heel logisch.
pinanti Wrote:Enkele bedenkingen :
Man van de match : Franck Berrier , dat is niet moeilijk.
Als hij zo verder speelt kan je hem onmogelijk naast de ploeg zetten.
Rozehnal heeft zeer veel opgeruimd : prima match , idem voor Milic.
Canesin komt terug op niveau ( eindelijk ) , hopelijk is zijn letsel niet te erg ( kuit geloof ik ) : die overtreding op hem was een geniepige maar vuile fout !!
Eigenlijk was IEDERE speler van KVO gisteren goed bezig , proficiat.
Twee goede reddingen van Proto : zijn reflexen op de lijn zijn toch super.
Ivm Siani : Turbof heeft gelijk : Siani bracht rust in de ploeg en legde het spel " stil " : prima ingreep van Yves.
Ik zie ook dat Berrier op het laatste van de match wat vermoeid geraakt en zijn passing dan slordiger wordt : een wissel is dan ook heel logisch.
In het geval van Berrier was dat ook omdat hij een gekloven wenkbrauw had, ik denk dat het moest gehecht worden of dichtgeplakt. Maar hij had goed gewerkt en mocht zeker vervangen worden.