Keun, waarom altijd (een) speler(s) afbreken . Proto was geen goeie meer , Milic was geen goeie Godeau was ( is) geen goeie , Berrier kon niet meer , Rosehnal had zijn beste tijd gehad , enz. ................................... . t'Is misschien de schuld van ........( degene waarvan je denk dat het mijn (beste) vriend is ) .
Denk je echt dat we in de top van Play Off I zonder Proto , Rosehnal Berrier en Milic zouden staan ?
Proto kan niet meer ??? Rozehnal niet goed ??? toch eens kijken naar mijn post zou ik zeggen in begin van het seizoen .... rozehnal zelfs niet in de selectie en hij was de sleutel op deur , denk dat ik genoeg gemeld had dat we hem echt miste idem voor Berrier !! Maar het is niet omdat ik kritiek geef op een speler dat hij nooit meer zou moeten spelen hé ... maar vind dat de beste moeten spelen
Weet dat je Devroe een pluim op ze hoed wil steken .... en ja heeft een paar goeie transfers gedaan ...dan denk ik aan dimata , proto , marusic al is hij keuze van Yves denk ik
Maar deed ook mindere , Pederson ?? godeau?? conte ?? De vele pluimen moeten op de hoed van Yves en niet van Devroe volgens mij ... hij maakt jongens als dimata beter
En vooral mc niet vergeten .... want zonder hem staan we nergens !!!!
Blijkbaar vonden ze bij telenetsport ook een verassing dat godeau ging spelen dus breken ze hem ook af dan ???
Godeau speelde foutloos. Met het komend programma en de africa cup zullen wij alle spelers kunnen gebruiken.
Opnieuw een goed kvo gezien met veel inzet.
Veel sfeer in stadion.
Wat zijn Marusic en Dimata goede transfers zeg!
Jammer dat een beresterke Dimata en zelfs een Berrier dienden vervangen te worden of we wonnen die match. Zoals Boskamp aangaf na de wissel van Dimata konden we de bal vooraan niet bijhouden waardoor andere spelers niet konden aansluiten. Al bij weeral een zeer sterke prestatie van KVO.
We hebben reeds Zulte-Waregem, Charleroi, Anderlecht, Club Brugge en AA Gent op verplaatsing bekampt. De kaarten liggen gunstig voor PO1.
Dimata speelde een zeer sterke wedstrijd ... deed op zijn eentje waar later Cyriac en Pedersen volledig verzopen.
Godeau speelde ook een zeer onopvallende wedstrijd maar dat mogen (centrale) verdedigers van mij altijd, dat is een goed teken.
Zo verbaasd was ik niet dat Godeau de vervanger van Milic werd, ik heb wel de indruk dat Yves iets ziet in Godeau wat hij in Bossaerts (nog) niet ziet.
Nu wederom een 'volwassen' partij van KVO, ik heb meer en meer het gevoel dat we als ploeg een blok vormen als er niemand echt boven uit steekt terwijl we vorig jaar als er niemand in vorm was wel eens durfden verzuipen. Dat belooft voor de toekomst !
Interessante partij nu woensdag ... steekspelletje tussen Yves en Hein, voorlopige tussenstand 1 - 1 !
Gent zette druk op onze verdediging, zodat we de lange bal moesten gebruiken. Met een Dimata in de punt lukte dat wonderwel. Wat me ook opviel was de duelkracht op het middenveld en vooraan. We gaven niet veel weg tot 10 minuten voor tijd. Al bij al ZEEEEEEER tevreden met het resultaat.