08-04-2017, 06:02 PM (This post was last modified: 08-04-2017, 06:03 PM by pinanti.)
Turbof Wrote:De nul gehouden zonder onze supertransfer die we nooit hebben nodig gehad ...
Jali / El Ghanassy: hopelijk geld maken van één van beide en verkletsen nu ze eindelijk op niveau zijn. Langer dan zes maanden zal het toch nie duren.
Milic verrassend genoeg op lb.
Trots op kavetje
De nul gehouden met véél geluk ! Na 45' kon het gemakkelijk 0 - 2 geweest zijn.
OM was de eerste helft technisch beter dan KVO.
Jali en El Ghanassy zijn goed bezig en moeten we zeker niet " verkletsen " , El Ghanassy mag voor mij elke match starten.
Milic was inderdaad verrassend goed op de LB , speelde echt "verbeten" .
De tweede helft hebben we OM pijn gedaan : ik zag die kopbal van Milic en die trap van El Ghanassy binnengaan ( wie niet ,.... ) , maar helaas ,....................
We hebben ze ook fysiek pijn gedaan in de tweede helft : na het eindsignaal zag ik er minstens 2 uitgeteld op hun rug liggen.
Ik ben ook trots op ons kavetje.
08-05-2017, 02:15 PM (This post was last modified: 08-05-2017, 04:31 PM by Turbof.)
dirk Wrote:
Turbof Wrote:De nul gehouden zonder onze supertransfer die we nooit hebben nodig gehad ...
Jali / El Ghanassy: hopelijk geld maken van één van beide en verkletsen nu ze eindelijk op niveau zijn. Langer dan zes maanden zal het toch nie duren.
Trots op kavetje
Ik begrijp uw haat tegen sommige spelers niet .
Ook voor mij was het een verrassing dat Milic op de LB ??? stond , maar ik denk dat die nu eens heel goed is wakker geschud .
Als Jali niet wil bijtekenen zou hij misschien beter te gelde gemaakt worden , maar je mag gerust van mij aannemen dat uw vriendje en favoriet Jonckheere HEEL ZEKER GEEN waardige vervanger voor hem zou zijn .
Persoonlijk vind ik El GHanassy voor het ogenblik veel beter spelen dan vb. Canesin .
En U als gewezen trainer zo je mij eens moeten vertellen hoe een speler matchritme kan opdoen met enkel op de bank te zitten of om slechts af en toe een 10-tal minuutjes , als het kalf verdronken is , mag/moet invallen .
Ik heb tegen niemand haat. Maar het is nu eenmaal zo dat spelers als Jali en El Ghanassy pakken talent hebben maar dat het er omwille van mentaliteit veel te weinig uitkomt. Als zulke mannen dan weer op hun beste niveau spelen, moet je er gewoon van profiteren om ze ten gelde te maken, wetende dat het niet zal blijven duren, en dan vervangers halen die wel constant presteren.
Bovendien denk ik dat beiden ook maar 1 jaar contract meer hebben ?
En ik heb nooit gezegd dat Jonckheere een vaste waarde moet zijn. Wél dat je zulke streekjongens moet koesteren. Dat zijn spelers die perfect zijn om als 13de, 14de man te fungeren en ze zijn een soort van bindmiddel tussen club en fans. Zulke spelers zouden levenslang in een kern moeten zitten, idem voor een Capon . In elke topclub worden streekspelers gekoesterd , zelfs al zijn ze kwalitatief minder dan andere spelers, bij KVO worden ze afgebroken. Jammer. Opeens zou ozkan zelfs moeten spelen voor iedereen, want die heeft natuurlijk al bewezen dat ie pakken beter is dan Jonckheere ...
Trots op kavetje
Ik begrijp uw haat tegen sommige spelers niet .
Ook voor mij was het een verrassing dat Milic op de LB ??? stond , maar ik denk dat die nu eens heel goed is wakker geschud .
Als Jali niet wil bijtekenen zou hij misschien beter te gelde gemaakt worden , maar je mag gerust van mij aannemen dat uw vriendje en favoriet Jonckheere HEEL ZEKER GEEN waardige vervanger voor hem zou zijn .
Persoonlijk vind ik El GHanassy voor het ogenblik veel beter spelen dan vb. Canesin .
En U als gewezen trainer zo je mij eens moeten vertellen hoe een speler matchritme kan opdoen met enkel op de bank te zitten of om slechts af en toe een 10-tal minuutjes , als het kalf verdronken is , mag/moet invallen .
Ik heb tegen niemand haat. Maar het is nu eenmaal zo dat spelers als Jali en El Ghanassy pakken talent hebben maar dat het er omwille van mentaliteit veel te weinig uitkomt. Als zulke mannen dan weer op hun beste niveau spelen, moet je er gewoon van profiteren om ze ten gelde te maken, wetende dat het niet zal blijven duren, en dan vervangers halen die wel constant presteren.
En ik heb nooit gezegd dat Jonckheere een vaste waarde moet zijn. Wél dat je zulke streekjongens moet koesteren. Dat zijn spelers die perfect zijn om als 13de, 14de man te fungeren en ze zijn een soort van bindmiddel tussen club en fans. Zulke spelers zouden levenslang in een kern moeten zitten, idem voor een Capon . In elke topclub worden streekspelers gekoesterd , zelfs al zijn ze kwalitatief minder dan andere spelers, bij KVO worden ze afgebroken. Jammer.
dirk Wrote:Ik begrijp uw haat tegen sommige spelers niet .
En ik heb nooit gezegd dat Jonckheere een vaste waarde moet zijn. Wél dat je zulke streekjongens moet koesteren. Dat zijn spelers die perfect zijn om als 13de, 14de man te fungeren en ze zijn een soort van bindmiddel tussen club en fans. Zulke spelers zouden levenslang in een kern moeten zitten, idem voor een Capon . In elke topclub worden streekspelers gekoesterd , zelfs al zijn ze kwalitatief minder dan andere spelers, bij KVO worden ze afgebroken. Jammer.
Ik dacht dat Lombaerts een streekspeler was.....
Ja, laat ons appels en peren vergelijken. Lombaerts is een speler die hier voor veel geld kwam, ik hoop dat je inziet hoe krom je vergelijking is ?
Turbof Wrote:Ik heb tegen niemand haat. Maar het is nu eenmaal zo dat spelers als Jali en El Ghanassy pakken talent hebben maar dat het er omwille van mentaliteit veel te weinig uitkomt. Als zulke mannen dan weer op hun beste niveau spelen, moet je er gewoon van profiteren om ze ten gelde te maken, wetende dat het niet zal blijven duren, en dan vervangers halen die wel constant presteren.
Ik dacht dat Lombaerts een streekspeler was.....
Ja, laat ons appels en peren vergelijken. Lombaerts is een speler die hier voor veel geld kwam, ik hoop dat je inziet hoe krom je vergelijking is ?
Want Capon kwam gratis over van Kortrijk en komt samen met Jonckheere voor 4 gesneden broden en wat charcuterie per maand bij ons voetballen?
Wel , .......
Ik ken Turbof niet , ..... maar ik vind dit een compliment voor hem.
Als iedereen dezelfde mening over iets heeft kunnen we dit forum beter opdoeken.
Het verschil in meningen maakt een forum juist boeiend.
Ik vind en vond Cyriac een middelmatige spits en kreeg het ganse forum over mij , wel : dit maakt een forum leuk en hierdoor kan ik zelfs mijn opinie herzien.