02-28-2015, 08:38 PM
om moedeloos van te worden,slechte match
markos Wrote:Milic verhuren aan Union Zandvoorde... Jawadde,was een totale fiasco. Eerste goal mag hij op zijn klak schrijven.
Devroe mag eens afkomen met een toptransfer.(eg Meunier)
Licigno toonde wat meer.
Onze veteranenspitsen mogen uitkijken naar een andere ploeg.
Siani beste man, hopelijk blijft hij.
Met Lukaku heb ik altijd de indruk dat die precies verdrinkt op die linkse back.
Heeft genoeg kwaliteiten als verdediger maar zou hem liever als brommertje zien met een trefzekere linksmidden.
Eén ding is zeker dankzij Cercle blijven we in eerste...
markos Wrote:Milic verhuren aan Union Zandvoorde... Jawadde,was een totale fiasco. Eerste goal mag hij op zijn klak schrijven.Absoluut niet eens met deze post.
Devroe mag eens afkomen met een toptransfer.(eg Meunier)
Licigno toonde wat meer.
Onze veteranenspitsen mogen uitkijken naar een andere ploeg.
Siani beste man, hopelijk blijft hij.
Met Lukaku heb ik altijd de indruk dat die precies verdrinkt op die linkse back.
Heeft genoeg kwaliteiten als verdediger maar zou hem liever als brommertje zien met een trefzekere linksmidden.
Eén ding is zeker dankzij Cercle blijven we in eerste...
Lucje Wrote:We zijn gered, proficiat hiervoor, dankzij de schitterende seizoensstart die we hebben gekend.
Nu zit de mot er toch serieus in. Veel goede spelers zijn ook uit conditie bvb Canesin en ook Siani, Brillant (alhoewel vandaag op de bank) zijn de laatste weken minder bezig.
Er is weinig creativiteit en quasi geen doelgevaar. De spitsen kunnen gewoon de bal niet bijhouden en lijden talloos balverlies of lopen tot ergernis vele malen buitenspel. Persoonlijk vind ik dat we 2 heel ZWAKKE spitsen hebben die je zeker niet meer moet houden. Niveau tweede klasse.
Ik begrijp ook niet altijd de opstellingen en vervangingen. Waarom vandaag Jonckheere eruit ? Speelde heel goed, zelfs en beter dan Siani. Bij een latere wissel komt Jali dan op dezelfde positie spelen.
Musona vind ik bvb geen middenvelder.
De blunders en dekkingsfouten in de verdediging zijn om van te huilen. Het blunderboek moet toch bijna vol zijn of niet.
Men gaat dringend de koppen bijeen moeten steken want zo kan het niet meer verder. Playoff 2 wordt anders een maat voor niets die serieuze gevolgen kan hebben naar volgend seizoen toe.
Erudict Wrote:Lucje Wrote:We zijn gered, proficiat hiervoor, dankzij de schitterende seizoensstart die we hebben gekend.
Nu zit de mot er toch serieus in. Veel goede spelers zijn ook uit conditie bvb Canesin en ook Siani, Brillant (alhoewel vandaag op de bank) zijn de laatste weken minder bezig.
Er is weinig creativiteit en quasi geen doelgevaar. De spitsen kunnen gewoon de bal niet bijhouden en lijden talloos balverlies of lopen tot ergernis vele malen buitenspel. Persoonlijk vind ik dat we 2 heel ZWAKKE spitsen hebben die je zeker niet meer moet houden. Niveau tweede klasse.
Ik begrijp ook niet altijd de opstellingen en vervangingen. Waarom vandaag Jonckheere eruit ? Speelde heel goed, zelfs en beter dan Siani. Bij een latere wissel komt Jali dan op dezelfde positie spelen.
Musona vind ik bvb geen middenvelder.
De blunders en dekkingsfouten in de verdediging zijn om van te huilen. Het blunderboek moet toch bijna vol zijn of niet.
Men gaat dringend de koppen bijeen moeten steken want zo kan het niet meer verder. Playoff 2 wordt anders een maat voor niets die serieuze gevolgen kan hebben naar volgend seizoen toe.
hier sluit ik me bij aan.