jantje Wrote:we hebben twee visvijvers, ze brachten ons ( Blazevic-Milic ) --- ( Jali - Musona)
ik denk dat we daar gaan moeten gaan zoeken
of gaan we nog eens huren bij Anderlecht of Lille
De laatste optie lijkt mij de beste. Het zijn en blijven topploegen waar de scouting & opleiding zeer goed is. Wat voor hen te jong of net-niet is mag voor mijn part gerust naar de kv komen
Sorry Keun
voor mij geen 'oudjes' meer, hoewel, Bjorn zijn mentaliteit is voorbeeldig en Karl bleef het eerste deel van het seizoen ook positief op de bank ...
neen, hou Bjorn en Karl als ervaren mentale coaches in de kleedkamer en zet er jonge atleten naast ... gasten die nog veel kunnen leren en verbeteren zoals Milic, Lucigno, Blazevic ...
Chapeau aan het team dat Musona ging halen. Ziet er naar uit dat we daar een goudhaantje hebben en met foeriers als Berrier, Siani, Jali en Canesin gaat Knowledge zich hier in de kijker spelen !
Piwie was na de wedstrijd tegen Charleroi een beetje misnoegd
en riep het uit dat er een kwaliteitsinjectie nodig is , of volgend seizoen zou eens héél moeilijk kunnen worden
de trainer vroeg om spitsen, een linksvoetige middenvelder en een centrale verdediger
Volgens Voetbalmagazine reageert Devroe, dat de voorziene versterkingen er al zijn :
wat de centrale verdediger betreft, gaan ze niet mee in het verhaal van de trainer.
Tijdens de winterstop werd Milic gehaald , verschillende clubs volgden deze speler.
ze gaan hem zeker niet afschrijven op basis van de 36 minuten tegen Kortrijk
ook Musona en Locigno zouden moeten voldoen om een basisplaats te halen.
Voor Carl Hoefkens is het nog afwachten, de prioriteiten liggen voorin.
Een linksbuiten of linkermiddenvelder - het liefst iemand inzetbaar op de twee posities
en een diepe spits. Een jongere versie van Coulibaly of Ruytinx
centraal hebben we nog Blazevic , amper 18 jaar en scoorde meer dan 15 keer in oefenwedstrijden en beloften.
Op het middenveld is de kern voldoende gewapend , met Vandendriessche krijgen Berrier, Jali en Siani een concurrent bij,
het voordeel is dat Kevin onze competitie kent en dus weinig inloop zal nodige hebben, net zoals Wouter Biebauw
die titularis doelman kan zijn of er tenminste voor zal zorgen dat Ovono scherper is.
het volledige artikel (3blz) is te lezen in Voetbalmagazine