10-20-2019, 06:04 PM
[JPL]KV OOSTENDE - KAS EUPEN (19.10.2019)
10-20-2019, 06:09 PM
(This post was last modified: 10-20-2019, 06:15 PM by oostendenaar.)
Crisis vind ik wat overdreven. Vond ons gisteren niet slecht spelen. Ons redden is de enige ambitie en daarvoor staan we er nog altijd goed voor. En met beter voetbal dan vorig seizoen.
Hopelijk zal men uit afgelopen zomer leren om geen versleten en blessuregevoelige brol meer te kopen. Neto, Vargas en Sané die gaan hier een jaar in de weg lopen. Zo voorspelbaar.
En hopelijk haalt men ook een bekwaam sportief leider, een voorzitter die de transfers doet, dat kan toch niet in eerste.
Met uitsupporters houden ze geen rekening. Ook de ploegen die met meer supporters op verplaatsing gaan, spelen op klote uren.
Daar zal volgens mij niet veel aan te doen zijn. Er zijn zoveel parameters waar ze rekening mee moeten houden: tv-uitzending, beschikbaarheid politie, meerdere ploegen in zelfde stadion, dat supporters van vijandige supportersclans elkaar onderweg niet tegen komen,...
Hopelijk zal men uit afgelopen zomer leren om geen versleten en blessuregevoelige brol meer te kopen. Neto, Vargas en Sané die gaan hier een jaar in de weg lopen. Zo voorspelbaar.
En hopelijk haalt men ook een bekwaam sportief leider, een voorzitter die de transfers doet, dat kan toch niet in eerste.
(10-20-2019, 06:04 PM)markos Wrote: https://www.kustboys.be/artikel/116
Met uitsupporters houden ze geen rekening. Ook de ploegen die met meer supporters op verplaatsing gaan, spelen op klote uren.
Daar zal volgens mij niet veel aan te doen zijn. Er zijn zoveel parameters waar ze rekening mee moeten houden: tv-uitzending, beschikbaarheid politie, meerdere ploegen in zelfde stadion, dat supporters van vijandige supportersclans elkaar onderweg niet tegen komen,...
10-20-2019, 06:24 PM
(10-20-2019, 01:43 PM)MARCO Wrote: Morgen om 19u30 mini crisis meeting om de toestand te bespreken..laten we hopen dat er goede akties volgen om terug op het goede spoor te geraken.Hopelijk is de trainer niet kop van jut omdat er sommige spelers geen moer schelen als we winnen of verliezen.... Buiten aan hun centen te denken
10-20-2019, 06:33 PM
10-20-2019, 07:33 PM
(10-20-2019, 06:24 PM)Keun Wrote:(10-20-2019, 01:43 PM)MARCO Wrote: Morgen om 19u30 mini crisis meeting om de toestand te bespreken..laten we hopen dat er goede akties volgen om terug op het goede spoor te geraken.Hopelijk is de trainer niet kop van jut omdat er sommige spelers geen moer schelen als we winnen of verliezen.... Buiten aan hun centen te denken
Neen er is geen twijfel over de trainer maar een kleine groep die even analyse doet van de situatie kan geen kwaad.
10-20-2019, 08:13 PM
Frusterend , ??? ( ben al sinds gisterenavond ) zegt o.a Faes ! ik mis de over mijn lijk mentaliteit , vechtlust , willen winnen ,samen er hun kop voor leggen !
Dat zag ik gisteren maar bij een paar , de rest loopt er bij voor spek en bonen .
Ik hoop ook dat de trainer kan blijven , want die man zal toch zijn capaciteiten hebben als trainer en ik geloof in hem maar anderzijds als de resultaten er niet zijn , ligt z'n hoofd als eerste op het kapblok .
Dat zag ik gisteren maar bij een paar , de rest loopt er bij voor spek en bonen .
Ik hoop ook dat de trainer kan blijven , want die man zal toch zijn capaciteiten hebben als trainer en ik geloof in hem maar anderzijds als de resultaten er niet zijn , ligt z'n hoofd als eerste op het kapblok .
10-20-2019, 08:47 PM
(10-20-2019, 01:43 PM)MARCO Wrote: Morgen om 19u30 mini crisis meeting om de toestand te bespreken..laten we hopen dat er goede akties volgen om terug op het goede spoor te geraken.
Morgen 19.30 is de voorzitter te gast bij de 'vrienden van KVO, een samenkomst van voormalige bestuursleden en sponsors.
10-20-2019, 09:04 PM
(10-20-2019, 08:13 PM)danny2 Wrote: Frusterend , ??? ( ben al sinds gisterenavond ) zegt o.a Faes ! ik mis de over mijn lijk mentaliteit , vechtlust , willen winnen ,samen er hun kop voor leggen !
Idd Danny.... Vele geven de indruk winnen we nu of verliezen we... ga me geen bal aan de centen liggen er toch buiten hun winst premie gerekend... Faes ze verhaal geraakt ook uitgezongen een ploeg is 11spelers die ervoor gaan en niet elkaar met de vinger wijzen wie het minder doet en wie het beter doet.... Daar ligt het probleem als andere mindere dag hebben moeten sommige 110% geven om andere hun gebreken op te vangen en daar hebben sommige geen zin meer in.... Dan heb je ook geen ploeg meer... Zo simpel ist
10-21-2019, 07:33 AM
(10-20-2019, 08:47 PM)Bram Wrote:(10-20-2019, 01:43 PM)MARCO Wrote: Morgen om 19u30 mini crisis meeting om de toestand te bespreken..laten we hopen dat er goede akties volgen om terug op het goede spoor te geraken.
Morgen 19.30 is de voorzitter te gast bij de 'vrienden van KVO, een samenkomst van voormalige bestuursleden en sponsors.
Bull's eye!
ROFL
10-21-2019, 07:44 PM
Zucht, wat moet een supporter daarvan denken …
en wedden dat we weer gaan lezen dat ze nog harder gaan werken op training en dat ze ons een revanche schuldig zijn … jaja, altijd dezelfde clichés.
De manier waarop gevoetbald werd was heel zwak en er kwam geen reactie van de bank.... de lange bal vooruit en een kaarsje branden dat die per ongeluk eens goed valt. Een aanval via de flanken … euh, wat is da?
Ze hebben al veel krediet verspeeld en veel premie's ook.
Duthoit de schuld geven, bekrompen. Als je in een schietkraam staat kan je gewoon heel weinig doen.
en wedden dat we weer gaan lezen dat ze nog harder gaan werken op training en dat ze ons een revanche schuldig zijn … jaja, altijd dezelfde clichés.
De manier waarop gevoetbald werd was heel zwak en er kwam geen reactie van de bank.... de lange bal vooruit en een kaarsje branden dat die per ongeluk eens goed valt. Een aanval via de flanken … euh, wat is da?
Ze hebben al veel krediet verspeeld en veel premie's ook.
Duthoit de schuld geven, bekrompen. Als je in een schietkraam staat kan je gewoon heel weinig doen.