Erudict Wrote:Vergeet niet dat we volgend seizoen de linkerkolom moeten spelen hè...
4 versterkingen van het niveau Milic/Musona = 2 mio euro
1 versterking van niveau Jali = 1-1.5 mio euro
3 spelers huren van losc van niveau Diaby, Ruiz = gratis
+ trainer die vanaf 0 de ploeg gaat kneden
Een investering van een 3mio euro, voor sommigen enorm veel, voor sommigen peanuts maar wel broodnodig voor die nieuwe doelstelling te halen volgens mij.
Niveau Milic/Musona ??? 2 miljoen euro voor dergelijke spelers, je kunt het zowel in de vuilbak kieperen.
Niet dat ze superslecht zijn, maar dergelijke bedragen neertellen voor zulke spelers, is je geld wegsmijten. Vroeger hadden we geen geld maar wel een visie. Nu hebben we wel geld, maar geen visie.
Ruytinx/Coulibaly: twee spelers van 34 waaraan je een vet contract van twee jaar geeft. We zitten er nu aan vast.
Luissint, Schmisser en anderen een verlenging geven van twee en drie jaar, maar enkele maanden later mogen ze weg en zitten we er aan vast ...
Blazevic met veel poeha binnenhalen , blijkt dat ie niet goed genoeg is voor derde klas ...
Moeten we verder gaan? Het is wel duidelijk wie dit seizoen gebuisd is zeker ? En nee, tis niet den trainer ... Hopelijk gaan Marc Coucke z'n ogen snel open want nu gooien we geld door deuren en ramen.
Alles in de schoenen schuiven van de manager is volgens mij een beetje overdreven. Er werden fouten gemaakt en serieuze inschattingsfouten gemaakt :
1. de aankoop van 3 ervaren ratten met grote tamtam binnengehaald en één daarvan was toch de trainer die hem wilde of niet.
2. vorige jaar na de schitterende playoff2 werden spelers beloond met 3 jaar-contracten. Velen van hen vielen dit jaar serieus door de mand.
3. sterkhouders die vorig jaar een mooi seizoen speelden haalden zelden hun niveau van vorig jaar.
4. het aangekocht jong geweld bleek niet rijp voor het grote werk.
5. de trainer wou niet afwijken van zijn vroeger successvolle taktiek. Na Nieuwjaar pakte de mayonaise niet meer. Dit zagen toch veel mensen.
6. VDB is een volksjongen die heel dicht bij de supporters staat en daardoor ook heel geliefd is.
7. hoe komt het dat Depoitre en Foket de pannen van het dak spelen bij AA Gent, terwijl Foket enkel op het einde van het seizoen zijn kans kreeg maar dan wel als aanvallende vleugelspeler.
8. Het is de kunst van een trainer een speler beter te maken
9. met de huidige kern haal je nooit de eerste acht. Zelfs een Van Gaal of Mourinho zouden daar niet in slagen.
10. de identiteit van onze familiale volksclub is aan het wegebben en maakt plaats voor show en glamour. Ik heb dat al maanden geleden voorspeld en zelfs ondervonden.
jantje Wrote:toch opmerkelijk dat er veel meer negatieve dan positieve kritiek op Devroe is.
De Bruggelingen waren blij dat hij weg was ,
blijkbaar waren de transfers niet altijd voetballend goed
maar dat er wel geld mee verdiend werd.
Je hebt zo van die mensen die zelfs de inhoud van uw vuilbakzak zouden kunnen verkopen
Hangt er toch ook maar vanaf naar wie je luistert. Zit hier al de hele middag samen met enkele club-sups (elke familie zijn zwart schaap), en die kunnen niet zwijgen over al de toptransfers die Devroe realiseerde. Genre Perisic, Meunier of Dirar. Dus blijven nuanceren he...
05-10-2015, 04:01 PM (This post was last modified: 05-10-2015, 04:03 PM by Keun.)
Ze zijn altijd goed als ze goudhaantjes vinden .... maar heeft bij club toch ook veel mindere transfers gedaan daarvoor ook ze exit
Nogmaals in mijn ogen heeft Devroe 70% en de trainer 30% fout
Piwie heeft ze kop willen uitwerken met couli en berrier en dat zei ik hier ook nog voor de winterstop dat het ze kop ging kosten
Maar de transfers dat Devroe vorige jaar deed vind ik persoonlijk zwak , al zei piwie ook dat hij niemand bij wou
Laten we bladzijde omdraaien en hopen op goeie trainer en paar goeie spitsen .... anders zie ik het niet goed komen naar volgend seizoen toe
En laten we nu eerst eens weer positief voetbal brengen .... En dan pas feestjes bouwen want dat begint echt belachelijk te worden
We mogen gerust eens verliezen maar als er maar gewerkt en geknokt worden .... zo krijg je de supporters achter je team en niet tegen
Keun Wrote:Laten we bladzijde omdraaien en hopen op goeie trainer en paar goeie spitsen ....
de laatste geruchten in 't valentientje vandaage, en daar zitter er die het kunnen weten
maar ze durven het niet 100% zeggen
....... Sollied 90% .....Vargas..50%
Hoop ook op sollied ... of iemand die toch al iets bewezen heeft ...dat ze maar vlug met de naam voor de dag komen .... zo komen we mss terug wat positiever in de media
Vargas heel goeie speler maar hoe fit is hij en blijft hij ??? er zijn nog vele bruikbare spelers op de markt met veel minder risico
Het laatste bericht zojuist verspreid zou het gaan om Yves Vanderhaeghe, het zou naar het schijnt alleen nog om details gaan! De afkoopsom van het nieuwe contract bij Kortrijk die Coucke zou moeten betalen aan Kortrijk zou peanuts zijn. Maandagavond weten we meer! Benieuwd of dit gerucht waar gaat zijn!