pinanti Wrote:Dat Musona ( als spits ! ) , die kans aan de kleine carré mist kan ik totaal niet begrijpen. Die moet er altijd in.
Heeft vorige matchen ook al 2 enorme kansen gemist.
Gebrek aan vertrouwen ?
Voor volgend seizoen moet er zeker een spits bij.
1 spits erbij ?? min. 2 zou ik zeggen couli vervangen , torro vervangen , blazevic ...?
04-27-2015, 04:51 PM (This post was last modified: 04-27-2015, 04:52 PM by carlo.)
Keun
je kan niet begrijpen dat Musona een open kans mist maar moesten alle spitsen, inclusief de gouden stier, iedere kans afwerken dan hadden wij uitslagen in de aard van 12 - 8 ipv 2 - 1. Hij is ook maar een mens en het moet allemaal zo rap gaan ... hij zal zeker zijn steentje bijdrage en moest hij daar niet alleen staan zou het nog beter gaan.
Wat de andere spitsen betreft:
ik denk dat Coulli zijn eerlijke kans gehad heeft en moet toegeven dat het niveau niet meer van 1ste nationale is
en El Torro vind ik extra spijtig, kan wellicht nog diensten bewijzen maar ik gun hem een ploeg waar hij basisspeler wordt en weer voor de volle
pot zijn inzet kan verzilveren.
je kan niet begrijpen dat Musona een open kans mist maar moesten alle spitsen, inclusief de gouden stier, iedere kans afwerken dan hadden wij uitslagen in de aard van 12 - 8 ipv 2 - 1. Hij is ook maar een mens en het moet allemaal zo rap gaan ... hij zal zeker zijn steentje bijdrage en moest hij daar niet alleen staan zou het nog beter gaan.
Wat de andere spitsen betreft:
ik denk dat Coulli zijn eerlijke kans gehad heeft en moet toegeven dat het niveau niet meer van 1ste nationale is
en El Torro vind ik extra spijtig, kan wellicht nog diensten bewijzen maar ik gun hem een ploeg waar hij basisspeler wordt en weer voor de volle
pot zijn inzet kan verzilveren.
Hij heeft al 3 open kansen gemist,op korte tijd.
Dat vind ik veel.
Ben nochtans fan van Musona.
Ik denk vertrouwensprobleem.
Als spits lig je daar wakker van ... idd 3 open kansen missen en dat vreet aan je zelfvertrouwen ...
Maar het kan zijn als hij er ééntje maakt, dat hij vertrokken is voor een mooie reeks ...
En het staat buiten kijf maar ik denk dat Musona wel een potentieel doelpuntenmachine'tje is.
Maar inderdaad zelfvertrouwen, zelfvertrouwen, zelfvertrouwen ... #hetlevenvaneenscorendespits