YVH in HLN over de keuze van de keeper. "Ik weet wie er zal spelen, maar hou dat voorlopig voor mijzelf. In de matchen waren er weinig conclusies te trekken, dus baseren wij ons op de trainingen. Daarnaast heb ik nog een paar kleine twijfels door het tegendoelpunt van Lille. ...." Binnen enkele uren hebben wij uitsluitsel!!!!!
Goede match gezien. Veel vlotte en snelle tegenaanvallen. Een aantal spelers ontbolsteren: Michiel, Fernando, Jordan,.... Wat er ontbrak in de oefenwedstrijden nl. efficiëntie voor het doel, was er nu wel. Mechelen is toch wel een echte waardemeter. Stevige ploeg met veel gestalte. Toch nog een aantal werkpunten vind ik: 1. bij spelhervattingen moet er nog meer doelgevaar komen 2. alle doelpunten die wij tegenkregen (Lille en Mechelen) waren kopbaldoelpunten????????? Echt genoten van de match en van de doelpunten.
Zalige wedstrijd!
Echt leuk om zo voetbal te zien op ons eigen veld
We begonnen nogal krampachtig aan de wedstrijd en achterin leken ze nogal onzeker maar naarmate de wedstrijd vorderde ontbolsterden de meesten.
Je ziet ook de ploeg niet enkel goed spelen maar ook gewoon erg slim spelen. Momenten van druk zetten, professioneel foutje begaan, slim naar voor spelen,...
Bovendien voel je gewoon ook aan dat deze groep nog kan groeien.. volgens mij kunnen we nog 15-20% efficiënter worden.
En die goal van Canesin? Is dat de hand van Custovic? Vroeger zou hij nooit of te nimmer uit die positie getrapt hebben maar toch nog proberen voor te zetten..
07-26-2015, 08:49 AM (This post was last modified: 07-26-2015, 08:54 AM by Erudict.)
Strangeloaper Wrote:. alle doelpunten die wij tegenkregen (Lille en Mechelen) waren kopbaldoelpunten????????? Echt genoten van de match en van de doelpunten.
doelpunt tegen Lille was gewoon een intikker in een lege goal na (m.i) een blunder van Ovono..
Ps: wat ben ik blij dat Oostende te min was voor veselinopatat...
Perfecte wedstrijd. Na tegendoelpunt paar moeilijke momenten, maar volwassen uitgespeeld. Opvallend was ook dat het stadion quasi vol zat. Op dit elan doorgaan en binnen 2 maand zit de E ook vol. Machtig!
Een prachtige match toch vond ik de linker flank (Musona) teleur stellend daarom denk nog eens na over Ruiz met hem er bij spelen we zeker in de eerste zes
Strangeloaper Wrote:. alle doelpunten die wij tegenkregen (Lille en Mechelen) waren kopbaldoelpunten????????? Echt genoten van de match en van de doelpunten.
doelpunt tegen Lille was gewoon een intikker in een lege goal na (m.i) een blunder van Ovono..
Ps: wat ben ik blij dat Oostende te min was voor veselinopatat...
De tegendoelpunten van Waregem waren kopbaldoelpunten. Het doelpunt van Lille was inderdaad een "cadeau" van Ovono. Het doelpunt van Mechelen was terug een kopbaldoelpunt. Het uitvoetballen via Milic is voor verbetering vatbaar!