Mag van mij gerust terugkomen. Is beter dan de 3 die we momenteel hebben. Maar... hij zal wel aan zijn mentaliteit moeten werken anders komt hij sowieso in conflict met de trainer.
01-25-2019, 12:13 PM (This post was last modified: 01-25-2019, 12:14 PM by tim2pin.)
Nkaka zou ik nu niet voor doorduwen, is misschien wel talentvol maar qua karakter/intelligentie/mentaliteit lijkt dat dat niet het type waar de sportieve staff voor warmloopt ... anderzijds het lijkt me duidelijk dat Anderlecht hem niet meer wil, er ligt daar misschien wel een opportuniteit.
Vanlerberghe ... jah ik zie die volgend seizoen ook geen plaats hebben hoor bij Club Brugge ... tenzij ze persé voetbalbelgen zouden nodig hebben, ik zie daar wel mogelijkheden voor een verlengd verblijf al dan niet op huurbasis.
Birger Verstraete is volgens mij op dit moment voor KVO niet haalbaar, is misschien geen onbetwiste titularis onder Thorup maar zit wel in de (voor)selectie van de Rode Duivels. Birger heeft voor zijn blessure toch mooie dingen laten zien dit seizoen dus denk ik wel dat er andere (lees $$$) opties zijn voor hem. Mss op het einde van zijn carrière zie ik heb wel bij KVO belanden bij wijze van 'thuiskomen' :p
Tegen vrienden had ik deze zomer al gezegd dat ze Benson moesten polsen, veel zal afhangen van de leegloop in Genk deze zomer. Hij zou alvast in het plaatje van Gert passen, jong Belgisch en talentvol.