Toch vind ik het bizar dat De Schutter geen kansen (meer) krijgt, afgerekend op match tegen Antwerp? Ik vind dat je hem gisteren op twee posities kon gebruiken: starten op de rechtsachter of inbrengen als defensieve middenvelder. Ons midfield ontbrak het aan duelkracht en dan kun je schutter gebruiken. Ontgoochelde ih verleden toch zelden of nooit ? Zonder Vandendriessche volgende week zou ik hem zelfs eens laten naast Siani (die hopelijk terug is?) , Jali mag eens bezinnen op de bank, naast Berrier.
Er moet inderdaad een grondige reden zijn om schuttie niet op te stellen ipv van canessin als back .Jali was niet goed gisteren maar zou hem toch niet uit de basis halen want dat is normaal toch een speler met meerwaarde .Ik vermoed dat internationale matchen en lange vluchten er voor iets tussen zaten en een zekere decompressie in zijn thuisland .. ..Verwacht van hem sterke reaktie in Westerloo
In de persconferentie liet VDH duidelijk weten dat bij de volgende afwezigheid van Capon Luissint zal starten op de rechtsback en niet Canesin of De Schutter. Zal ongetwijfeld wel zijn redenen hebben.
11-23-2015, 07:36 PM (This post was last modified: 11-23-2015, 07:38 PM by pinanti.)
Zwakke match van KVO.
De positie waar Canesin speelde ? Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.
Waarom geen De Schutter op RB ?
Die positie van Canesin kon je wel 45 min proberen , maar als je ziet dat het niet lukt moest hij in de tweede helft op zijn normale plaats spelen : hier begrijp ik onze trainer niet. Het lukte gewoon niet , dan moet je ingrijpen.
Die tweede goal door Van Damme was om van je stoel te vallen : ze stonden erbij en waar was onze RB ????? : Van Damme kon gerust een pintje drinken én een goaltje maken : merci KVO dacht hij , man,man,.....................
Akpala : zwak in duels , zwak in balcontrole : teleurstellend.
Na 20 min kon het al 3-0 geweest zijn , knappe reddingen van Ovono.
Wat mij ook opviel was de traagheid in onze defensie , het gebrek aan gretigheid van gans de ploeg ( behalve Ovono ) , de slechte corners ( zoals altijd ) en sommigen die een wereldgoal willen maken vanaf 35 meter.
Ik verwacht een antwoord op de volgende speeldag.
Het was een lange busrit naar huis.