koni Wrote:Club komt voor 't eerst voor KVO... het zou leuk zijn om toch in play off I te komen om hen daar een voetje te lichten en van de titel te houden MAAR het zal bij ons idd veel en heel veel beter moeten dan. Zoals ik hier lees ben ik volledig akkoord dat Rosehnal en Canesin onze beste spelers waren gisteren, verder weet ik niet of Musona is aangeduid als tweede om de strafschoppen te nemen maar ik las ergens dat YVDH graag heeft dat zijn topscorers ook de penaltys geven kwestie van vertrouwen te hebben...
Waarom Schuttie geen kans meer krijgt is ook mij een raadsel, ik zie hem persoonlijk graag spelen want het een echte teamplayer en net dat lijkt me nu een beetje weg al moeten we nog steeds niet dramatiseren.
Als we ons in play off I niet willen belachelijk maken moet er in iedere linie zeker 1 sterke speler bij en mogen er echt heel veel weg, liefst in januari al... alleen Cornet, Godwin Saviour nog tijd gunnen en ja, ook Jonckheere zou beter zijn collega Niels Coussement volgen en uitgeleend worden... KVO moet keuzes maken, ofwel gaat men voor PO I met versterkingen (die er ook al zijn voor volgend seizoen dan) ofwel speelt men straks in Roeselare voor een zo goed als leeg stadion in PO II.
Jonckheere uitlenen? Daar ben ik meteen gestopt met lezen.
gintonic Wrote:Ik begrijp niet goed waarom onze ploeg plots zo angstig werd na een kwartier. Telkens die bal terug naar achter. Bang om eens door dat middenveld te gaan, iedere keer die ongeïnspireerde hoge pass die wel 'eens toevallig goed zal landen'. Zo geraken we er niet, er moet slimmer gespeeld worden en de spelers moeten elkaar beter helpen. De groep kwam gisteren redelijk individualistisch over, hopelijk worden mogelijke stribbelingen vlug aangepakt en vergeten. Komaan KVO herpak jullie, als collectief gaan voor PO1/Europees! Laat deze unieke kans niet liggen!
PS: beste speaker en supporters, meer support/aanmoediging moet niet alleen uit C tribune komen! (ik zit niet in C overigens). Een vroege voorsp^rong staat nooit garant voor een overwinning en een match duurt 90'.
Inderdaad , altijd met die stomme hoge pass : er moet slimmer gespeeld worden en hier heeft de trainer een belangrijke taak : als het minder draait ( zacht uitggedrukt ) zal Yves zijn meerwaarde moeten bewijzen .
Daar mis ik dan weer fredje ze mentaliteit .... die stond te schreeuwen en te roepen en waren ze direct wakker
Tja denk dat je op Coulie en een berrier kan roepen zoveel je wil is nu wel compleet andere ploeg nu
Piwie heeft een fout gemaakt veel te lang ze vertrouwen te geven aan sommige die nu zelf niet meer tot de b kern behoren
Maar Yves heeft wel beter palmares stel zeker Yves niet in vraag begrijp me niet verkeerd ... bedoel gewoon mss soms wat te braaf
koni Wrote:Club komt voor 't eerst voor KVO... het zou leuk zijn om toch in play off I te komen om hen daar een voetje te lichten en van de titel te houden MAAR het zal bij ons idd veel en heel veel beter moeten dan. Zoals ik hier lees ben ik volledig akkoord dat Rosehnal en Canesin onze beste spelers waren gisteren, verder weet ik niet of Musona is aangeduid als tweede om de strafschoppen te nemen maar ik las ergens dat YVDH graag heeft dat zijn topscorers ook de penaltys geven kwestie van vertrouwen te hebben...
Waarom Schuttie geen kans meer krijgt is ook mij een raadsel, ik zie hem persoonlijk graag spelen want het een echte teamplayer en net dat lijkt me nu een beetje weg al moeten we nog steeds niet dramatiseren.
Als we ons in play off I niet willen belachelijk maken moet er in iedere linie zeker 1 sterke speler bij en mogen er echt heel veel weg, liefst in januari al... alleen Cornet, Godwin Saviour nog tijd gunnen en ja, ook Jonckheere zou beter zijn collega Niels Coussement volgen en uitgeleend worden... KVO moet keuzes maken, ofwel gaat men voor PO I met versterkingen (die er ook al zijn voor volgend seizoen dan) ofwel speelt men straks in Roeselare voor een zo goed als leeg stadion in PO II.
Jonckheere uitlenen? Daar ben ik meteen gestopt met lezen.
Het staat in de voorlaatste zin...
Ik vind overigens ook dat Jonckheere te zwak is voor een vaste plaats in de basis bij een ambitieuze eersteklasser. Al zou ik hem niet uitlenen, als back-up kan hij nog nuttig zijn.
Keun Wrote:Och jantje ... zwijg er van, wat zijn ze blij dat we verloren hebben , ziekelijke jaloerse boeren noem ik dat
Altijd naar ander kijken ipv van naar hun zelf .... ze zijn alweer kampioen
Je verwijt een ander wat je zelf doet. Hoeveel keren hebben jantje en jij hier niet over Club zitten zagen...
Oostendenaar als zo sympathie hebt voor fcb , waarom dan niet verhuizen naar hun forum
Hij heeft gewoon gelijk, je speelt zelf ook gewoon de calimero.
En VDH beter palmares? Hij is nota bene toe aan zijn tweede seizoen als hoofdtrainer.
Jonckheere moet trouwens niet onderdoen voor Musona of Berrier hoor. En over Coussement gesproken. Is bij Roeselare blijkbaar sterkhouder op ... de rechtsachter. Zou mooi zijn, een Oostendenaar als backup voor een andere Oostendenaar. Als Schutter dan toch nie meer mag spelen.
Coussement sterkhouder bij Roeselare ?? Roeselare speelt in de middenmoot van 2de , wij nu in de top van eerste van groot verschil gesproken .... dat schutter geen kans krijgt ?? dat is voor mij ook een vraag
tja ik draag maar 1 ploeg in België in me hart en das kvo !!!!