Ik heb er toch ene gezien die zeker vijf 100% kansen om zeep hielp. Hij krijgt dan nog het predikaat om een intelligente speler te zijn van de trainer?! Wanneer wordt hij eens vervangen door Saviour?
01-31-2016, 09:27 PM (This post was last modified: 01-31-2016, 09:33 PM by Lucje.)
Aanvallend heel goed, zeer aangename wedstrijd, zelfs voor de neutrale toeschouwer. Achteraan schort er serieus iets.
Ik zeg tegen mijn buurman opgepast voor de hoekschoppen want op die fases scoren ze de meeste goals. Noë Dussenne scoort zelfs aan de lopende band op die manier. Mijn woorden waar nog net koud of de bal lag in het net. Wat later, opnieuw een hoekschop met een variant en weeral bingo. Bepaalde mensen zien het niet of willen het niet zien waar het schoentje knijpt.
Zoals vorig seizoen krijgen we in de terugronde een serieuze terugval.
Hopelijk wordt een prachtig seizoen met PlayOff1 als kers op de taart, niet in een paar weken tenietgedaan.
Al bij al het blijft nog altijd een knappe prestatie voor een club als KVO.
*4got* Wrote:Ik heb er toch ene gezien die zeker vijf 100% kansen om zeep hielp. Hij krijgt dan nog het predikaat om een intelligente speler te zijn van de trainer?! Wanneer wordt hij eens vervangen door Saviour?
??? Bedoel je Musona ?
Dankzij hem krijgen we een penalty, hij scoort de tweede goal en hij geeft het assist voor de derde, wat wil je nog meer ? Mijn inziens is hij de man van de match !
Heb je naar FC Poelkapelle - Kwb Bavikhove gekeken of wat ?
01-31-2016, 10:26 PM (This post was last modified: 01-31-2016, 10:38 PM by Keun.)
Socrates Wrote:
*4got* Wrote:Ik heb er toch ene gezien die zeker vijf 100% kansen om zeep hielp. Hij krijgt dan nog het predikaat om een intelligente speler te zijn van de trainer?! Wanneer wordt hij eens vervangen door Saviour?
??? Bedoel je Musona ?
Dankzij hem krijgen we een penalty, hij scoort de tweede goal en hij geeft het assist voor de derde, wat wil je nog meer ? Mijn inziens is hij de man van de match !
Musona staat niet op ze plaats moet centraal spelen !! Elghansy of savior moet lv spelen voor de centers zorgen van links
Eens de beelden gezien wa steekt ovono uit bij dat 2 de goal ???? Tijd voor bibauw !!
??? Bedoel je Musona ?
Hij mist op het laatste moment een UNIEKE kans op de 4-3 !
De penalty was licht , de tweede goal mag je voor 90 % op naam van Canesin schrijven.
Voor mij zeker niet de man van de match.
Keun Wrote:Ovono ga zeker niet vrij bij de 2de goal !! waarom zet hij berrier (1m60) aan de tweedepaal ??? 2 doelpunten vliegen daar binnen !!
Wie moet hij daar anders zetten? We hebben behalve Rozehnal en Milic geen lengte in de ploeg, dus die moeten al de kopduels proberen te winnen. Berrier is overigens groter dan 1m60.
??? Bedoel je Musona ?
Musona staat niet op ze plaats moet centraal spelen !! Elghansy of savior moet lv spelen voor de centers zorgen van links
Eens de beelden gezien wa steekt ovono uit bij dat 2 de goal ???? Tijd voor bibauw !!
El Ghanassy is nog niet fit. Musona doet dat goed, scoort vaak, geeft assists en verdedigt goed mee.
??? Bedoel je Musona ?
Vind ik ook. Ik snap overigens niet wat je nog veel meer kan verwachten, mocht hij elke kans afmaken speelde hij hier niet.