Goede match gezien, terug het voetbal van begin vorig seizoen. Berrier en Canesin in vorm scheelt toch direct veel qua creativiteit. Ook El Ghanassy vind ik weer goed, probeert constant z'n man voorbij te gaan, liever zo een speler die dan af en toe de bal verliest dan iemand die zonder risico speelt.
Hopelijk kunnen ze nu eens een reeks neerzetten.
Afgaande op wat Devroe gisteren in extra-time zei gaan ze deze winter wel wat overbodige spelers laten gaan vermoed ik, lijkt me ook verstandig, want kern is nu echt wel zeer groot.
Gisteren Extra Time gezien? Blijkbaar was Devroe zelf enorm verrast door de sterke match van Berrier, dus toch duidelijk niet enkel ik die vind dat Berrier over het algemeen te weinig brengt?
Turbof Wrote:Gisteren Extra Time gezien? Blijkbaar was Devroe zelf enorm verrast door de sterke match van Berrier, dus toch duidelijk niet enkel ik die vind dat Berrier over het algemeen te weinig brengt?
Turbof .... voetbal is een ploegsport !! dus ga niet enkel aan berrier liggen als de boel niet draaide hé
Vooral het middenveld werkte hard al zijn ze vere van sterspelers vdd en jonckhere ... maar wel 2 strijders die er hun kop voor leggen en ook willen vooruit voetballen .... tegenover andere die liever op safe spelen en pasjes achteruit geven en zo het spel verlammen
en soms nog bal in tegenstander hun voeten geven met achteruit te spelen
el ghannasy moet ook nog leren verdedigen en willen terug komen ( maar is zeker meerwaarde als hij ook top is ! ) .... kijk maar eens wat canesin deed en een berrier die vroeger ook niet graag in duel ging of terug keerde .... dat is nu het verschil !
berrier zat idd constand onder ze niveau ( maar op de bank kan je niet tonen hé) ... dus laat hem ze ding doen nu en geef hem krediet , iedere ploeg in België wil een berrier als tegen standard !! maar iedereen kan niet elke week top draaien zelfs Messi niet
Dus bekijk het eens wat breeder ... als ééntje wat minder is moet een ander mss wat dubbel geven .... dat deed berrier nu al paar weken voor ze ploeg ... dus heeft hij van mij terug wat krediet
Turbof als je altijd Berrier in twijfel trekt wat dan gezegd van Siani ik heb hen van dit jaar nog geen goede match weten spelen of het is om het tempo te vertragen
Voor diegenen die al zo lang op Berrier zijn kap zitten omwille van zijn loon ... gelezen in de pers: Franck Berrier, de man met het meest magische penseel van de Belgische voetbalcompetitie?
Voor mij: heel zeker, geen enkele andere eerste klasse club heeft dergelijk speler in huis.
Aan diegenen die liever Jonckheere hebben: heeft hij meegespeeld? EEén keer gezien bij een spectaculaire interceptie maar voor de rest totaal onzichtbaar!
Hoeveel keer geeft hij een pass in één tijd ? Dat kan hij niet, moet altijd eerst de bal controleren en ronddraaien om te weten naar waar hij gaat spelen en dat is voor 75% achteruit.
11-01-2016, 05:56 PM (This post was last modified: 11-01-2016, 05:57 PM by Turbof.)
carlo Wrote:Voor diegenen die al zo lang op Berrier zijn kap zitten omwille van zijn loon ... gelezen in de pers: Franck Berrier, de man met het meest magische penseel van de Belgische voetbalcompetitie?
Voor mij: heel zeker, geen enkele andere eerste klasse club heeft dergelijk speler in huis.
Aan diegenen die liever Jonckheere hebben: heeft hij meegespeeld? EEén keer gezien bij een spectaculaire interceptie maar voor de rest totaal onzichtbaar!
Hoeveel keer geeft hij een pass in één tijd ? Dat kan hij niet, moet altijd eerst de bal controleren en ronddraaien om te weten naar waar hij gaat spelen en dat is voor 75% achteruit.
En als je dat penseel maar vijf keer op vijftig matchen gebruikt. Is dat dan niet veel te weinig ?
Zag je ook de titel in het laatste nieuws ? Eindelijk Berrier stond er. En ik kan je nog enkele artikels tonen waarin er wordt getwijfeld aan het rendement van berrier. Dus als je toch met de kranten afkomt, meld het dan ineens allemaal he .
En ja, laat ons Jonckheere afbreken, een gast van hier die er altijd zijn kop voor legt. EN die trouwens op de zes speelt en wellicht opdracht krijgt om voor de Defensie te blijven. Dus je vergelijking slaat nergens op. Denk je trouwens dat Berrier zou renderen zonder spelers in zijn rug die het vuile werk opknappen ? Een zes die onzichtbaar is, speelt.meestal zijn match.
carlo Wrote:Voor diegenen die al zo lang op Berrier zijn kap zitten omwille van zijn loon ... gelezen in de pers: Franck Berrier, de man met het meest magische penseel van de Belgische voetbalcompetitie?
En als je dat penseel maar vijf keer op vijftig matchen gebruikt. Is dat dan niet veel te weinig ?
Zag je ook de titel in het laatste nieuws ? Eindelijk Berrier stond er. En ik kan je nog enkele artikels tonen waarin er wordt getwijfeld aan het rendement van berrier. Dus als je toch met de kranten afkomt, meld het dan ineens allemaal he .
En ja, laat ons Jonckheere afbreken, een gast van hier die er altijd zijn kop voor legt. EN die trouwens op de zes speelt en wellicht opdracht krijgt om voor de Defensie te blijven. Dus je vergelijking slaat nergens op. Denk je trouwens dat Berrier zou renderen zonder spelers in zijn rug die het vuile werk opknappen ? Een zes die onzichtbaar is, speelt.meestal zijn match.
Wanneer ga jij een keer stoppen om commentaar te geven over het gebrek aan kwaliteit van Berrier en over zijn volgens jou te hoge salaris ? Iets positief over hem zeggen moet waarschijnlijk heel veel zeer aan je lippen doen. Was hij maar Westvlaming geweest, zou jij hem wel de meest talentvolle speler van kvo gevonden hebben. Iedereen op dit forum weet ondertussen dat jij een Berrier hater bent, het is niet meer nodig om in al je posts dat te herhalen. Ik ken Berrier persoonlijk en hij is een heel aangenaam, vriendelijk, introvert en modest familieman die probeert echt zijn best te doen. Deze man verdient ten minste zoveel respect als de andere spelers.
Je hoeft niet op deze post te reageren, ik zal je aantwoord toch niet lezen want je domme commentaar interreseert mij en de meeste mensen op dit forum absoluut niet meer!
Ik ga er niks meer over zeggen behalve het feit dat Vanderhaeghe en Devroe er toch blijkbaar ook zo over denken dat hij te weinig rendement haalde bij Kvo. Gaf Devroe aan in extra time (hij was zelfs verrast over zijn goede match) en zei Vanderhaeghe in de kranten. Moeten zij dan ook een witte stok hebben ?
Voor alle duidelijkheid: ik heb niks tegen Berrier en als hij speelt zoals tegen Standard mag ie blijven staan en zelfs contract verlengen. Gaat mij er enkel om dat ie prijs kwaliteit in drie jaar te Weinig bracht, das alles. Maar das blijkbaar moeilijk om te begrijpen.
Turbof Wrote:Ik ga er niks meer over zeggen behalve het feit dat Vanderhaeghe en Devroe er toch blijkbaar ook zo over denken dat hij te weinig rendement haalde bij Kvo. Gaf Devroe aan in extra time (hij was zelfs verrast over zijn goede match) en zei Vanderhaeghe in de kranten. Moeten zij dan ook een witte stok hebben ?
Voor alle duidelijkheid: ik heb niks tegen Berrier en als hij speelt zoals tegen Standard mag ie blijven staan en zelfs contract verlengen. Gaat mij er enkel om dat ie prijs kwaliteit in drie jaar te Weinig bracht, das alles. Maar das blijkbaar moeilijk om te begrijpen.
Wat denk je dat een el ghannasy , een canesin, cyriac , Pederson , proto .... Enz ... verdienen
Die mannen blijven niet bij kvo voor peanuts hé !
En wie val al die namen hier boven speelde week na week klasse voetbal ?
Berrier kan idd veel beter dan dat hij toonde ... corners en vrije trappen om bij te huilen ... daarom zat hij ook maanden op de bank
Nu bewijs hij hem en werkte en loopte de meeste km ..... ik heb liever een goeie berrier in me rangen dan als tegenstander
( kijk naar onze buren , speel vanaken iedere week een topmatch voor zijn loontje ?? )